سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 88092
|
21:03 - 1399/09/08
نسخه چاپی

با پیگیری سبلان ما محقق شد؛

خانواده چادر نشین جعفرآبادی خانه دار شدند/بسیج و سپاه همواره در کنار مردم

خانواده چادر نشین جعفرآبادی خانه دار شدند/بسیج و سپاه همواره در کنار مردم
پیرو تصاویر دردناک از یک خانواده محروم از نعمت خانه که در داخل چادر زندگی می کردند با همت بسیج سازندگی شهرستان بیله سوار و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل این خانواده محروم از نعمت خانه بهرمند شدند.

 سرهنگ‌ پاسدار علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با اشاره به احداث و تحویل فوری خانه به خانواده چادر نشین جعفرآبادی، اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر محرومیت یک خانواده از نعمت خانه و سکونت این خانواده در داخل چادر، بلافاصله سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با همکاری بسیج سازندگی شهرستان بیله سوار به این کار خداپسندانه ورود کرده و در سریعترین زمان ممکن خانه ای با عنوان خانه محروم احداث و تحویل خانواده جعفرآبادی شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی بخش های خانه اعم از سرویس بهداشتی، حمام و آبگرمکن بطور کامل احداث و تحویل این خانواده محروم قرار گرفت، افزود: تاکنون ده ها خانه محروم در مناطق روستایی و شهری شناسایی و احداث یا بازسازی کرده ایم.  

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین از احداث یک خانه محروم برای یک پیرزن ۷۰ ساله در یکی از روستاهای بخش ثمرین خبر داد و گفت: باتوجه به شرایط سخت خانه این پیرزن روستایی که از استانداردهای لازم برخوردار نبود و هر لحظه ممکن بود که خانه وی تخریب شود، بسیج سازندگی شهرستان اردبیل به کمک این پیرزن زحمتکش روستایی شتافت تا اینکه در  کوتاه ترین زمان، امروز با حضور فرماندهان سپاه استان و شهرستان خانه محروم احداث شده تحویل این پیرزن روستایی بخش ثمرین داده شد.  

سرهنگ پیرجاهد تصریح کرد: بسیج و سپاه همواره در کنار تمام اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده های محروم روستایی و شهری است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد