کد خبر: 88094
|
21:20 - 1399/09/08
نسخه چاپی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

انتقام نگیریم کار دشمن ادامه پیدا می‌کند/کمیسیون امنیت ملی مجلس به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نمی آید

انتقام نگیریم کار دشمن ادامه پیدا می‌کند/کمیسیون امنیت ملی مجلس به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نمی آید
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور شهید فخری زاده گفت: اگر از جنایتکاران انتقام نگیریم کار دشمن ادامه پیدا می‌کند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، اظهار داشت: ترور دانشمند هسته ای شهید فخری‌زاده جنایتی است که با همه مبانی انسانی، اسلامی، عاطفی، قانونی و موازین بین المللی مغایر است.

وی افزود: به معنی دقیق کلمه این ترور یک جنایت بود و عامران و عاملان این قضیه جنایت کاران بین المللی هستند به ویژه که این اتفاق توسط مجموعه سازمان یافته و یک رژیم اتفاق افتاده باشد بنابر اتفاق مذکور یک جنایت دولتی  محسوب می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار انفعالی از سوی جمهوری اسلامی ایران در این قضیه پذیرفتنی نیست و باید به صورت فعال و کامل در کمترین زمان ممکن با توجه به سرنخ هایی که خوشبختانه وجود دارد عاملان و عامران این قضیه را شناسایی و  تقاص خون شهدا را بگیریم.

 

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این انتقام صورت نپذیرد والله این قضایا ادامه پیدا می کند  بر این اساس اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نمی آیند.

 

 

انتهای پیام/آ