سرویس: سیاسی
کد خبر: 88101
|
10:57 - 1399/09/09
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان نیر:

انتقام علمی، پاسخ نخبگان کشور به تروردانشمندان کشور است/ اجازه بازگشت به مذاکره را نخواهیم داد

انتقام علمی، پاسخ نخبگان کشور به تروردانشمندان کشور است/ اجازه بازگشت به مذاکره را نخواهیم داد
امام جمعه شهرستان نیر از برجام و مذاکرات به عنوان اصلی ترین عامل شناسایی هویت دانشمندان کشور توسط ایادی کفر و الحاد صهیونیست نام برد و گفت: نخبگان و جامعه علمی کشور با دسترسی به قله های علم و دانش از دشمنان اسلام انتقام خواهند گرفت

حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در گفتگو با سبلان ما ،  به ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده اشاره کرد و گفت: طبق شواهد موجود سال‌ها است که صهیونیست‌ها از محسن فخری زاده به عنوان پدر صنعت هسته‌ای ایران نام می‌بردند و برای حذف و ترور ناجوانمردانه وی خط و نشان کشیده بودند.

وی با بیان اینکه دو سال پیش نیز عملیاتی ناموفق علیه وی طراحی شده بود، به محدودیت های برجام بویژه هسته ای اشاره کرد و گفت: این پروژه نه تنها نتوانست جنایت و دشمنی‌ها علیه مردم ایران را متوقف کند بلکه دشمنی آنها را وارد فاز جدیدی نیز کرد چراکه با وجود افزایش تحریم‌ها، شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، تهدید هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه، خرابکاری در سایت هسته‌ای نظنز نیز نتوانست دولتمردان را از راهبرد مماشات‌جویی با دشمن لجوج بازدارد. 

امام جمعه شهرستان نیر به اظهارات دولت پس از شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ظریف اعلام کرد راه مذاکره بسته نشده است و بعد از خرابکاری در سایت نطنز نیز عراقچی اعلام کرد نباید بهانه به دست آمریکا بدهیم، این سخنان پالس های ضعف و سستی به دشمن مخابره کرد که نتیجه آن جرأت ترور دانشمند هسته ای شهیدمان محسن فخری زاده بود.

وی افزود: این مواضع انفعالی با پیروزی بایدن شکل ناموزون‌تری به خود گرفت، به گونه‌ای که دولتمردان بارها از مذاکره با آمریکا دم زده‌اند. 

حجت الاسلام نعمتی خاطرنشان کرد: این ذوق زدگی در حالی است که پیوند بایدن با صهیونیست‌ها غیرقابل چشم پوشی است و گزینه‌های وی برای وزارت امور خارجه و مشاور امنیت ملی نیز از صهیونیست‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با ترور شهید فخری زاده، محمدجواد ظریف از عنوان کردن نام دانشمند هسته‌ای پرهیز کرد و در بیانیه وزارت خارجه نیز صرفا خواستار محکومیت این جنایت توسط کشورهای غربی شد که همگی آنها بیانگر پیشگیری از بروز عواملی است که می تواند از روند سازش دولت با امریکای جهانخوار و برگشت به برجام ممانعت کند و این خیانت به ملت و کشور است. 

امام جمعه شهرستان نیر در پایان سخنان خود ملت ایران را ملت امام حسین(ع) عنوان کرد و با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم اجازه تکرار برجام های بعدی را به هیچ دولتی نخواهند داد، گفت: نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور با تلاش و مضاعف خود با دست یافتن به قله های رفیع علم و دانش انتقام سختی از دشمنان  به ویژه صهیونیست ها که از پیشرفت های روز افزون علمی ایران در هراس هستند خواهند گرفت.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد