سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88109
|
18:37 - 1399/09/09
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد:

غربالگری ۸۰درصد جمعیت شهرستان نیر /26 بیمار کرونایی شناسایی شدند

غربالگری ۸۰درصد جمعیت شهرستان نیر /26 بیمار کرونایی شناسایی شدند
استاندار اردبیل از بیماریابی و غربالگری ۸۰درصد جمعیت شهرستان نیر خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۱۳هزار و هفتصد نفر از جمعیت این شهرستان پایش شدند که از این میان 48 مشکوک به کرونا به مراکز درمانی معرفی شدند.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو  استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان نیر در جمع خبرنگاران به بررسی آخرین وضعیت طرح شهید سلیمانی در این شهرستان پرداخت و گفت: بسیجیان شهرستان نیر در قالب اکیپ های مختلف بیش از ۱۳هزار و ۷۰۰ نفر از جمعیت این شهرستان را پایش کرده و به سوالات مطرح شده بهداشتی و درمانی جواب داده اند.

وی با بیان اینکه از میان این جمعیت تنها ۴۸ نفر مشکوک به کوید۱۹ بوده اند گفت: اکیپ های بررسی و پایش این افراد را شناسایی و برای بررسی بیشتر به مراکز درمانی و بهداشتی هدایت کرده اند.

استاندار اردبیل گفت: با بررسی های بیشتر کادر درمان از این ۴۸ نفر ۲۶ نفر بصورت قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از سوی پزشکان طرح دستور قرنطینه در منزل برای آنها صادر شده است.

وی تصریح کرد: تیم های امداد رسان در حال کمک رسانی به خانواده های مستمند در قالب کمک های معیشتی هستند که امیدواریم بعد از سپری شدن زمان معین این خانواده ها و افراد مبتلا به کرونا بهبودی کامل خود را به دست بیاورند.

 بهنام جو اظهار امیدواری کرد: با شرایطی که برنامه ریزی شده و درصورت همکاری و مشارکت مردم شهرستان نیر تا یک ماه آینده به وضعیت نارنجی و زرد بر می گردد و اوضاع در این شهرستان عادی می شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد