سرویس: اقتصادی
کد خبر: 88118
|
13:08 - 1399/09/10
نسخه چاپی

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبیل عنوان کرد:

نیازهای علمی واحدهای صنعتی اردبیل با آموزش برطرف می شود

نیازهای علمی واحدهای صنعتی اردبیل با آموزش برطرف می شود
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبیل گفت: آموزش شاغلین و کارگران نقش ویژه ای در توسعه و پيشرفت فعاليت واحدهای تولیدی دارد که این آموزش ها هر ساله به صورت رایگان و برنامه ریزی شده توسط شرکت شهرک های صنعتی پیگیری می شود.

به گزارش سبلان ما ، محمد اهلی صبح امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی یک اردبیل، اظهار داشت: در سال 98 تعداد 101 دوره آموزشی برای 2441 نفر از شاغلین واحدهای صنعتی برگزار شد که این آموزش ها با جدیت هرچه تمام تر در سال جاری نیز برگزار و ادامه می یابد.

وی افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نگاه ويژه اي به آموزش واحدهای صنعتی دارد به طوری که این برنامه های آموزشی علاوه بر واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی به واحدهای تولیدی خارج از آن نیز ارائه می شود.

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبیل گفت: این برنامه های آموزشی در زمینه های مدیریتی، کارآفرینی و حوزه  HSEEبه صورت رایگان به واحدهای صنعتی ارائه می شود که در افزایش سطح دانش شاغلین واحدهای صنعتی تاثیر بسزایی خواهد داشت.  

اهلی هدف از آموزش را توسعه کسب و کار صاحبان صنايع، مهارت کارکنان و کارگران واحدهاي صنعتي و آشنايي آنان با مقررات داخلي و بين المللي دانست و خاطر نشان کرد: با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی های لازم بایستی فرهنگ آموزش در ميان صنعتگران نهادينه شود تا واحدهای صنعتی با افزایش دانش خود بتوانند کيفيت و کارايي تولیدات خود را ارتقا داده و زمینه حضور خود در بازارهای داخلی و خارجی را مهیا و یا پررنگ سازند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 97 دوره آموزشی برای 2467 نفر از شاغلین واحدهای صنعتی برگزار شده است که با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا تلاش می شود تا با برگزاری دوره های آموزشی به صورت غیر حضوری و مجازی، اطلاعات و توانمندي‌هاي واحدهای صنعتی افزایش یابد تا شاهد رونق بيش از پيش توليد در شهرك‌هاي صنعتي استان باشيم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد