سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88120
|
13:06 - 1399/09/10
نسخه چاپی

در پی اعتراض جاده ای صعب العبور و غیرقابل تردد داخل شهر آراللو منتشرشد؛

جاده محل تردد 6 روستا، غیر قابل تردد است/ 15 سال است مسئولان امر رسیدگی نمی کنند

جاده محل تردد 6 روستا، غیر قابل تردد است/ 15 سال است مسئولان امر رسیدگی نمی کنند

به گزارش سبلان ما ، در پی گزارش شهروندان شهر آراللو به خبرنگار سبلان ما مبنی بر اینکه 15 سال است جاده فرعی روستاهای آراللوی کوچک، نوشهر، حصار، آلوچه و رزمگاه و چند روستای منتهی دیگر غیرقابل تردد و اصلا مناسب برای تردد و عبور ومرور نیست. 

خبرنگار سبلان ما با حضور در این محل گزارش داده شده از سوی شهروندان مشاهده کرد که با بارش برف و باران این جاده بطور صدرصد از بین رفته است و این جاده غیر قابل تردد می باشد. 

اهالی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما تصریح کردند: این جاده نه تنها غیر قابل تردد است بلکه برای عبور ومرور خود اهالی نیز با پای پیاده نیز غیر قابل تردد می باشد، و برای بسیاری از خودرو های که از این جاده به اجبار تردد می کنند موجب خسارات زیادی به صاحبان خودرو وارد می کند. 

محبی زاده یکی از مغازه داران این روستا که در محل جاده فرعی به عنوان مغازه دار فعالیت می کند گفت: 15 سال است که این جاده غیرقابل تردد است و با بارش باران و یا برف در فصل زمستان موجب خسارات جانی و مالی به شهروندان و روستاییان 6 روستا از توابع بخش هیر می شود. 

وی با اشاره به اینکه در این 15 سال یعنی دولت و مسئولان مربوطه نتوانستند بودجه و اعتباری برای این جاده که 6 روستا از این جاده تردد استفاده کنند افزود: از مسئولان درخواست می کنیم که تنها یکبار با خودروی شخصی خودشان از این جاده تردد کنند. 

یک دامدار روستایی که در روستای نوشهر فعالیت می کرد و در حال تردد از این تردد بود گفت: اداره راه وشهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر نهاد های مربوطه که باید 15 سال پیش این جاده را ترمیم و بازسازی می کردند بودجه های این جاده را که 6 روستا از ان استفاده می کنند صرف کجا کرده اند. 

یک از روستائیان از روستای آراللوی کوچک نیز بیان کرد: دهیاران وقت، شوراهای روستای و شهری، بخشداری منطقه باید پاسخگوی این مردم باشند که چرا 15 سال باید جاده ای که 6 روستا از تردد می کنند و مسافربران روستایی نیز از تردد این جاده امتنا می کنند و همه اهالی 6 روستا به سختی از این جاده تردد می کنند چرا هیچ کاری نکرده اند. 

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: روستایی که نه زیر ساخت مناسب دارند و نه خیابان های مناسب نه آب شرب مناسب و هیچ زیرساخت اولیه روستایی ندارد چطور این روستا را به عنوان شهر مجوز صادر کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما؛ جاده فرعی 6 روستای آرللو، آراللوی کوچک، نوشهر، حصار، آلوچه و رزمگاه 15 سال است که غیرقابل تردد است و بنا به گزارش اهالی مسئولان امر تاکنون هیچ توجهی نسبت به این موضوع مهم نکرده اند. 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد