سرویس: اردبیل
کد خبر: 88142
|
11:03 - 1399/09/11
نسخه چاپی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل:

شهرداری اردبیل به دفن پسماند توجه بیشتری داشته باشد

شهرداری اردبیل به دفن پسماند توجه بیشتری داشته باشد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: شهرداری اردبیل نسبت به اجرای دقیق تکالیف و تعهدات خود در مدیریت اصولی پسماندها در محل دفن دائم پسماند اردبیل اهتمام و توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش سبلان ما،سعید شهنددر بازدید میدانی از محل دفن پسماند اردبیل با اشاره به مصوبات کارگروه پسماند استان و تاکیدات دادستان اردبیل بر رفع معضلات موجود در محل دفن پسماند اردبیل اظهار داشت: حفاظت محیط زیست استان با جدیت و بر اساس مصوبات کارگروه پسماند استان موضوع ساماندهی محل دفن پسماند شهری اردبیل را تا رسیدن به نتیجه قابل قبول پیگیری و نظارت میکند.

وی افزود:  ضروری است شهرداری اردبیل نسبت به اجرای دقیق تکالیف و تعهدات خود در مدیریت اصولی پسماندها در محل دفن دائم پسماند اردبیل اهتمام و توجه بیشتری داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیلبا اشاره به نظارت محیط زیست استان بر نحوه دفع و دفن زباله در محل دفن پسماند اردبیل، تصریح کرد: شهرداری اردبیل باید طبق مصوبات کارگروه مدیریت پسماند و دستورالعمل نحوه ساماندهی محل دفن دائم پسماند شهری و ایستگاه موقت جمع آوری زباله شهری طبق مصوبات ابلاغ شده و در راستای مدیریت صحیح و دفن اصولی پسماند در محل دفن پسماند شهری اردبیل اقدام و توجه بیشتری در این خصوص داشته باشد.
 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد