سرویس: اقتصادی
کد خبر: 88144
|
13:39 - 1399/09/11
نسخه چاپی

واحدهای صنفی استان در خرید شکر کشت و صنعت اولویت دارند

واحدهای صنفی استان در خرید شکر کشت و صنعت اولویت دارند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: به منظور حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی استان اردبیل در فروش شکر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان واحدهای واجد شرایط استان اردبیل در اولویت اردبیل قرار دارند.

به گزارش سبلان ما ، ارژنگ عزیزی ظهر امروز  در هفتمین جلسه اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی سازی کشور اظهار کرد: برابر مصوبه کمیته بازرسی واحدهای صنفی و صنعتی واجد شرایط استان با معرفی سازمان صمت در اولویت خرید شکر خواهند بود.

وی افزود : به منظور پیشگیری از هرگونه تخلفات احتمالی فروشنده و خریداران شکر موظف به ثبت عملیات خود در سامانه جامع تجارت و انبار هستند.

عزیزی ادامه داد: کشت و صنعت و دامپروری مغان یک بنگاه اقتصادی است و برای استمرار فعالیت ها، تامین به موقع هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق کارکنان خود نیاز به فروش محصولات موجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل  با بیان اینکه حفظ مشتریان و تامین نقدینگی مورد نیاز برای کشت و صنعت ضرورت دارد افزود: این شرکت باید بخشی از محصولات خود را به فروش برساند ولی در عین حال مدیران شرکت موظف به هماهنگی با تیم بازرسی شده اند و به منظور پیشگیری از هرگونه شائبه بارگیری و حمل محصولات و کالاها در بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۷ عصر انجام می شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد