سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88156
|
14:52 - 1399/09/12
نسخه چاپی

بخشدار منطقه بران اصلاندوز خبرداد:

اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در اصلاندوز/ توصیه های مردم بَران، برای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا + فیلم

اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در اصلاندوز/ توصیه های مردم بَران، برای رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا + فیلم
بخشدار بران اصلاندوز از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در اصلاندوز خبرداد و گفت: در مرحله نخست این طرح 15 بیمار مشکوک به کرونا شناسایی شدند که جهت بررسی دقیق تر و اقدامات پیشگیرانه به مراکز درمانی معرفی شدند.

بابک مجرد بخشدار بران اصلاندوز در گفتگو باسبلان ما ، از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این منطقه خبرداد و گفت: در مرحله اول این طرح که با کمک سپاه و بسیج و با همکاری مسئولان وزه سلامت در بران برگزار شد 15 بیمار مشکوک به کرونا شناسایی شدند که افراد جهت تشخیص قطعی به مراکز درمانی ممعرفی شدند.

وی با بیان اینکه بخش بران کی از مناطق کم آلوده به ویروس کرونا در سطح استان اردبیل است، گفت: مردم بخش بران به خصوص اصناف و کسبه از همان ابتدای آغاز موج سوم کرونا به صوت خودجوش اقدام به رعیت پروتکل های بهداشتی کردند بطوریکه اغلب اصناف با کاهش ساعات کاری خود روزی چند ساعت آن هم جهت تامین مایحتاج مردم  و معاش فعالیت کرده و هنگام ظهر با بستن مغازه های خود به قرنطینه خانگی می روند.

مجرد رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: همه باید دست به دت هم دهند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضمن کاهش مبتلایان به بیماری، زمینه های نابودی  کرونا را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد