سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88177
|
17:10 - 1399/09/13
نسخه چاپی

در جلسه طرح سپهبد سلیمانی مطرح شد؛

غربالگری ۷۳۰ هزار نفر از جمعیت استان اردبیل/سالمندان 70درصد بستری شدگان کرونا را تشکیل می دهند

غربالگری ۷۳۰ هزار نفر از جمعیت استان اردبیل/سالمندان 70درصد بستری شدگان کرونا را تشکیل می دهند
استاندار اردبیل از تداوم طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل خبرداد و با بیان اینکه تاکنون ۷۳۰ هزار نفر از جمعیت استان غربالگری شدند، گفت: بسیجیان اردبیل با تلاش شبانه روزی خود ۵۷ درصد از جمعیت استان اردبیل را پایش سلامت کردند.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد طرح شهید سلیمانی که در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد به تشریح گزارش  و نتایج این طرح در مبارزه با ویروس کرونا پرداخت و گفت: طی این مدت 57درصد جمعیت استان اردبیل غربالگری شدند.
وی  تصریح کرد: بسیجیان با وجود سرمای هوا به درب منازل مراجعه و تاکنون علاوه بر بیماریابی ،اقداماتی چون اطلاع رسانی و انتقال افراد بیمار به بیمارستان ها و نقاهتگاهها را انجام  نیز انجام دادند.

استاندار اردبیل گفت: در همین راستا ۱۳۴ نفر به بیمارستان ها  و ۱۹ نفر نیز به نقاهتگاه هایی که آماده شده ‌انتقال یافته اند.

وی به لزوم اطلاع رسانی به مردم در راستای مراقبت از خود و خصوصا گروه های پرخطر  اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد بستری ها در بیمارستان ها را افراد بالای ۶۵ سال و زنان خانه دار تشکیل می دهند.

وی توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را گامی برای کاهش میزان ابتلا و رفع محدودیت های کرونایی دانست.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد