سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88178
|
17:40 - 1399/09/13
نسخه چاپی

استاندار اردبیل :

۲۸۰۰۰ نفر معلول، در استان اردبیل وجود دارند/ مسئولان استانی به مطالبات معلولان رسیدگی کنند

۲۸۰۰۰ نفر معلول، در استان اردبیل  وجود دارند/ مسئولان استانی به مطالبات معلولان رسیدگی کنند
استاندار اردبیل از مسئولان استان خواست با جلب مشارکت مستمر فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، نسبت به تحقق مطالبات منطقی ۲۸۰۰۰ نفر معلول ساکن در گستره جغرافیایی استان اردبیل اقدام کنند.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگار به روز جهانی معلولان اشاره کرد و گفت:  روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی برای تکریم هرچه بیشتر انسان‌هایی است که به رغم مواجه بودن با پاره‌ای مشکلات، معلولیت خود را محدودیت ندانسته وبا توکل بر خداوند منان و اعتماد به نفسی ستودنی، در عرصه‌های گوناگون به تلاش ارزنده و مقدس‌شان پایایی می‌بخشند.  

وی افزود: این مناسبت، انگیزه‌ای نیز برای مدیران و دست‌اندرکاران دولتی مرتبط با حوزه معلولان است تا اقدامات و در حقیقت، انجام وظیفه خود را در این زمینه بسنجند و با رفع کاستی‌های احتمالی، در مسیر پرافتخار خدمت با شتاب بیشتر به پیش روند.

بهنام جو در پایان سخنان خود  از معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی استانداری  خواست با جلب مشارکت مستمر فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، نسبت به تحقق مطالبات منطقی  ۲۸۰۰۰ نفر معلول ساکن در گستره جغرافیایی استان اردبیل خصوصا فراهم کردن زمینه‌های اشتغال، ازدواج، مسکن‌دار شدن و سایر انتظارات قانونی آنان تلاش کند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد