سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88188
|
11:57 - 1399/09/14
نسخه چاپی

با حضور مسئول و خادمیاران رضوی استان اردبیل انجام شد؛

تجلیل از فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل/ سپاه پیشرو خدمات رسانی به آسیب دیدگان کرونایی است

تجلیل از فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل/ سپاه پیشرو خدمات رسانی به آسیب دیدگان کرونایی است
طی جلسه ای با حضور مسئول نمایندگی آستان قدس و خادمیاران رضوی استان اردبیل از سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به عنوان فعال ترین نهاد در خط مقدم کرونا و اجرای طرح کمک مومنانه تجلیل، ومقررشد که باسپاه در زمینه های فقرزدایی و فرهنگی اجتماعی همکاری شود.

به گزارش سبلان ما ،طی جلسه ای با حضور مسئول نمایندگی آستان قدس و خادمیاران رضوی استان اردبیل از سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به عنوان فعال ترین نهاد در خط مقدم کرونا و اجرای طرح کمک مومنانه تجلیل،  ومقررشد که باسپاه  در زمینه های فقرزدایی و فرهنگی اجتماعی  همکاری شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راس آن سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تمامی عرصه ها در کنار مردم بوده و است.

حجت الاسلام والمسلمین قیامی با قدردانی از زحمات شبانه روز سپاه و بسیج در مبارزه و مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: نقش سپاه و بسیج در روحیه بخشی و امید بخشی به مردم در ایام کرونایی بی بدیل و توصیف نشدنی بود.

وی بیان کرد: به لطف خداوند متعال و با همکاری سپاه و بسیج نمایندگی آستان قدس رضوی نیز دوشادوش این نهاد انقلابی در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم استان همکاری های لازم را انجام خواهند داد.

سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل هم با قدردانی از زحمات خادمیاران رضوی و آستان قدس رضوی کشور و نمایندگی استان اردبیل گفت: به یاری و لطف خداوند متعال، حضرت امام رضا علیه السلام و خادمیاران رضوی این امام رئوف از بحران کنونی جامعه به خوبی گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد