کد خبر: 88212
|
19:15 - 1399/09/15
نسخه چاپی

فرماندار بیله سوار مطرح کرد:

غربالگری بیش از 10 هزار خانوار بیله سواری/ طرح شهید سلیمانی نقطه تلاقی همکاری بسیج با سایر ارگان ها است

غربالگری بیش از 10 هزار خانوار بیله سواری/ طرح شهید سلیمانی نقطه تلاقی همکاری بسیج با سایر ارگان ها است
فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۳۵۹ نفر مشکوک شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۰۰ نفر در قرنطینه خانگی تحت نظارت هستند.

حسن قبادی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما، اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با پنج کمیته تخصصی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و بسیج باعث شناسایی به موقع  افراد مشکوک و مبتلا به کرونا می شود و این امر در مداوای به هنگام موثر بوده و موجب کاهش تلفات انسانی می شود.

وی افزود:  از آغاز طرح شهید سلیمانی ۳۶۷۲۶ نفر در ۱۰۲۱۵ خانوار غربالگری شده اند که ماحصل این غربالگری شناسایی ۳۵۹ نفر از شهروندان مشکوک و علامت دار است که از این تعداد ۲۰۰ نفر با تشخیص کمیته های مربوطه در قرنطینه خانگی تحت نظارت و پیگیری قرار گرفته اند.

فرماندار شهرستان بیله سوار اظهار داشت: با اختصاص ۲ نقاهتگاه در بیله سوار و یک نقاهتگاه در جعفر آباد جمعا با ظرفیت ۶۰ نفر، برای آن دسته از شهروندانی که امکان قرنطینه شدن در منزل را ندارند کمیته قرنطینه، آماده استقبال از این عزیزان است که خوشبختانه تا امروز پذیرشی در این نقاهتگاه ها صورت نگرفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای شهرستان بیله سوار خاطر نشان کرد: طرح شهید سلیمانی نقطه تلاقی همکاری بسیج و دیگر ارگان های دخیل در قطع زنجیره کرونا است و در این راستا بسیج با همکاری خوب پشتیبانی های لازم را به موقع انجام داده است و در راستای توزیع کمک های مؤمنانه ۵۰۰ بسته حمایتی آماده شده،  در حال توزیع به نیازمندان شناسایی شده است.

قبادی با اشاره به نقش و کمک های مردمی در طرح شهید سلیمانی ، تصریح کرد: استقبال خوب و کم نظیر خیرین بیله سواری واقعا قابل تقدیر و ستایش است و خیرین نیکوکار بیله سوار بار دیگر ثابت کردند هرجا احساس کنند مردم به مشکل برخورده اند بدون اینکه بخواهند شناخته شوند به یاری مردم می آیند که این منش و اخلاق جوانمردی این عزیزان قابل ستایش است.

 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد