سرویس: سیاسی
کد خبر: 88233
|
13:31 - 1399/09/16
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین:

دانشجویان نماد حق طلبی و استکبار ستیزی هستند

دانشجویان نماد حق طلبی و استکبار ستیزی هستند
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: دانشجو که نماد حق‌طلبی و آرمان‌گرایی است با ایفای نقش بی‌بدیل خود، تاریخ‌سازی کرده است.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با بیان اینکه شانزدهم آذرماه یادآور رشادت‌های ماندگار دانشجویان آرمان‌خواه در برابر استکبار و استبداد است، اظهار داشت:در این روز دانشجويان آرمانخواهي و غيرت ديني خود را براي ارزش گذاري به عزت و اقتدار مملكت به نمايش گذاشتند و گراميداشت اين روز باعث مي شود ظرفيت هاي جوانان يادآوري شود.

وی افزود: حضور موثر دانشجویان در عرصه‌های مختلف، همواره معادلات را دستخوش تغییر کرده و دانشجو که نماد حق‌طلبی و آرمان‌گرایی است با ایفای نقش بی‌بدیل خود، تاریخ‌سازی کرده است.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین با اشاره به اینکه  دانشجوي آرمانخواه، سياسي است ولي سياست باز نيست و نبايد اجازه دهد دانشگاه پاتوق گروه هاي سياسي خارج از دانشگاه باشد، گفت: دانشجوي سياسي اهل تحقيق و علم است و برايش فرقي نمي كند كه مسئول، چه كسي باشد ولي مهم است كه مسئول براي مملكت و مردم كار شايسته انجام دهد.

دبیر کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد، خاطر نشان کرد: مطالبه گری دانشجویان باعث می شود مسئولان و نمایندگان با پشتوانه مردمی محکم تری به پیگیری مشکلات جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره اینکه  شهید فخری زاده از دانشمندان بنام و برجسته کشوری بود که تلاش فراوانی برای صنعت هسته ای و دفاعی میهن اسلامی، تصریح کرد: دانشجویان کشور باید با الگو گرفتن از شهید فخری زاده ها دنبال علم و پیشرفت باشند و در شرایط حساس، کشور را به  بیگانگان بی نیاز سازند.

 

 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد