سرویس: سیاسی
کد خبر: 88252
|
08:38 - 1399/09/18
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

ترور شخصیت‌های علمی بیانگر هراس دشمن از قدرت هسته‌ای کشور است

ترور شخصیت‌های علمی بیانگر هراس دشمن از قدرت هسته‌ای کشور است
امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: ترور شخصیت‌های علمی ایران نشان از هراس دشمنانی همچون اسرائیل و آمریکا از قدرت هسته‌ای و علمی دانشمندان کشور است.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما، با تبریک و تسلیت شهادت، شهید محسن فخری زاده ، ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، اظهار داشت: بی شک، این اقدامات ضد انسانی و جاهلانه دشمن، محکوم به شکست است و هیچ خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی که تأمین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی‌کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش ناامیدتر خواهد کرد.

وی ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای ایران را نشان هراس دشمن از قدرت هسته‌ای کشورمان عنوان کرد و افزود: سنت و مشیت الهی بی تردید نشان از آن دارد که خون پاک شهدا، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و ملل مظلوم جهان و محرّک قلوب مؤمنین درجهت اعتلا و سرافرازی همه جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملت های مظلوم خواهد بود.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: این عمل بزدلانه که شواهد جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود، نشان‌دهنده جنگ طلبی از سر بیچارگی مرتکبین آن است.

حجت الاسلام اسد زاده با تاکید تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی در شناسایی و مجازات عاملان این اقدام ناجوانمردانه، تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ذی ربط با سرعت و دقت تمام نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این ترو جنایت آمیز اقدام و نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند.

 

خبرنگار: حسین زالی

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد