کد خبر: 88314
|
17:32 - 1399/09/20
نسخه چاپی

حریرچی در اردبیل مطرح کرد؛

دستاورد درخشان اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور/ شب یلدا مجازی برگزار شود

دستاورد درخشان اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور/ شب یلدا مجازی برگزار شود
معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به برکت اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل سیر صعودی بیماری به دستاوردی درخشان دست یافته ایم.

به گزارش سبلان ما ، ایرج حریرچی عصر امروز در جلسه ستاد کرونا اردبیل  اظهار داشت: استان اردبیل جز آخرین استان هایی بود که به روند صعودی رسید بود و اکنون  نشانه های اولیه نزول شدت بیماری در این استان آشکار شده است و با کار درخشان و با اجرای طرح شهید سلیمانی که با همکاری سپاه ،استانداری و علوم پزشکی انجام شد این استان روند نزولی را آغاز کرده است.
 

وی افزود:  دستاوردهای بزرگ و درخشانی در کنترل سیر صعودی بیماری به برکت طرح شهید سیلیمانن داریم ولی اگر دستور العمل های رعایت نشود دوباره به وضعیت قبل باز خواهیم گشت .
 

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نگران مراسم های شب یلدا هستیم گفت: در استانهای شمالی سرما اوج می گیرد که می تواند در شیوع بیماری موثر باشد و باید بطور ویژه از برگزاری مراسم های شب یلدا پرهیز کینم.
 

وی تصریح کرد: اگر در زمان جنگ دشمن بعثی از یک طرف خاک ما را تهدید می کرد، امروز کرونا از یک سمت ، تحریم ها هم از یک طرف دیگر مشکل زا است که البته رهبر معظم انقلاب همواره سلامت را اولویت دانستند ‌.
 

حریرچی ابراز داشت: می دانیم بستن بازار و مغازه ها برای مردم چه مقدار سخت است اما امیدواریم با کاهش و سیر نزولی بیماری به روند عادی زندگی برگردیم؛ استان اردبیل جزو دانشگاه های مادر ما نیست اما وقتی توانسته ۵۰۰ مریض بستری کند نشان دهنده فداکاری است .
 

وی با اشاره به اینکه کاری که سپاه و بسیج و استاندار در اردبیل انجام داده ، از استان های دیگر جلوتر است گفت: تمام سرمایه و حیثیت خودمان را روی طرح شهید سلیمانی گذاشته ایم وقتی اسم طرح شهید سلیمانی است باید اسم شکست را کلا کنار بگذاریم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد