سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88324
|
21:45 - 1399/09/20
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان بیله سوار؛

ترویج گفتمان ولایت فقیه از کارهای ماندگار آیت الله یزدی است/ آثار مکتوب آیت الله یزدی چراغ راه جوانان در گام دوم انقلاب است

ترویج گفتمان ولایت فقیه  از کارهای ماندگار آیت الله یزدی است/ آثار مکتوب آیت الله یزدی چراغ راه جوانان در گام دوم انقلاب است
امام جمعه شهرستان بیله سوار  از ترویج گفتمان ولایت فقیه به عنوان یکی از کارهای ماندگار آیت الله یزدی نام برد و گفت: از امروز آثار مکتوب آیت الله یزدی چراغ راه جوانان در گام دوم انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ،  به تبیین ویژگی های آیت الله یزدی از علما و مبارزین انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: هرچند امروز این ذخیره انقلاب در میان ما نیست ولی اثار و اندیشه های این عالم عارف همراه ما است و همچون چراغی نورانی پیش روی نسل های آینده کشور است تا  آیندگان با بینشی عمیق تداوم بخش مسیر انقلاب در گام دوم باشند.

وی با بیان اینکه آیت الله یزدی تمام عمر خود را وقف اندیشه ولایت فقیه کرد، گفت: آیت الله یزدی از مفاخر کشور و سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی بودند که در راه اهداف و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی شبانه روز جهاد کردند.

آثار مکوتب آیت الله یزدی چراغ راه جوانان در گام دوم انقلاب

امام جمعه شهرستان بیله سوار  با بیان اینکه ترویج گفتمان ولایت فقیه در جامعه از کارهای ماندگار آیت الله یزدی برای نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: بزرگترین تلاش های وی نیز در راستای تعالی و حفظ و تجلی جایگاه ولایت فقیه در جامعه  بود.

وی افزود: به خاطر همیت تلاش های آیت الله یزدی بود که دشمنی دشمنان با معظم له آغاز شد و در آخرین لحاظ نیز دست از ترور شخصیتی وی بر نداشتند.

حجت الاسلام عزیزی به رابطه قلبی آیت الله یزدی با امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز  اشاره کرد و گفت: آیت الله یزدی پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) بود و تا آخرین لحاظ عمر شربف معمار کبیر انقلاب به ایشان خدمت کرد و بعد از ایشان نیز در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ماند  و همچنان به عهدی که در آغاز انقلاب بسته بود پا برجا ماند و انقلابی عمل کرد و انقلابی نیز از دنیا رفت.

وی به نقش های بی بدیل آیت الله یزدی در بزنگاه های انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: آیت الله یزدی با بینش و بصیرتی که داشت از همان ابتدای انقلاب در برابر توطئه های دشمنان  و فتنه های مختف که بر سر راه انقلاب اسلامی ایجاد کردند  ایستادگی کرد و با افشاگری و روشنگری های شجاعانه خود، توطئه های دشمنان را خنثی و پایه های انقلاب را بیش از گذشته مستحکم تر کرد.

امام جمعه شهرستان بیله سوار به فتنه 88 نیز اشاره کرد و گفت: آیت الله یزدی از جمله شخصیتی هایی بود که در این فتنه پیچیده نیز شجاعانه به روشنگری پرداخت و با رسوایی سران فتنه، ساکتین فتنه را نیز خوار و ذلیل کرد.

وی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی، امروز مدیون ایثارگری های آیت الله یزدی است، گفت: این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی نقش برجسته ای در تحکیم پایه های انقلاب اسلامی و ترویج گفتمان ولایت فقیه در کشور ایفا کرد.

وی در پایان سخنان خود به آثار مکتوب و شفاهی ایت الله یزدی اشاره کرد و گفت: هرچند امروز ما از وجود شخصیت بارزی چون ایت الله یزدی محروم هستیم ولی اندیشه و تفکر این عالم دینی، انقلابی و جهادی همراه ما است و همچون چراغی نورانی هدایت گر نسل های آینده آنقلاب جهت تداوم مسیر انقلاب در گام دوم است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد