سرویس: اقتصادی
کد خبر: 88361
|
12:14 - 1399/09/22
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبيل :

اختصاص 15 میلیارد برای تکمیل زیرساخت شهرک های استان/ برق رسانی ناحیه صنعتی انگوت اجرا مي شود

اختصاص 15 میلیارد برای تکمیل زیرساخت شهرک های استان/ برق رسانی ناحیه صنعتی انگوت اجرا مي شود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبيل گفت: مقدمات اجرای آماده سازی ناحیه صنعتی انگوت از سال گذشته آغاز شده است که تلاش می شود با تامین زیرساخت های لازم، این ناحیه صنعتی از اوایل سال آینده در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.

به گزارش سبلان ما،محمد اهلی صبح امروز  در جریان بازدید از ناحیه صنعتی انگوت، اظهار داشت: با تلاش های انجام شده، مجوز و تملک این ناحیه صنعتی در سال 98 اخذ شد که بلافاصله پس از تمک زمین، نسبت به تسطیح اراضی و آماده سازي اين ناحيه صنعتي اقدام شد.

وی با بیان اینکه پس از آماده سازی زمین، در مرحله تامین زیرساخت های لازم در این ناحیه صنعتی هستیم، افزود: برون سپاری و تعیین پیمانکار مربوط به اجرای خط توزیع فشار متوسط هوایی به منظور تامین برق مورد نیاز این ناحیه انجام شده است که به زودی با شروع عملیات اجرایی، برق مورد نیاز این ناحیه تا پایان سال جاری تامین خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با بيان اينكه تاكنون بیش از 30 ميليارد ريال از محل اعتبارات داخلی این شرکت براي آماده سازي ناحيه صنعتي انگوت هزينه شده است، گفت: براي تكميل زيرساخت اين ناحيه به اعتبارات بيشتري نياز است كه در صورت تخصيص اعتبارات مورد نياز، آماده سازي و ايجاد زيرساخت هاي لازم اين ناحيه صنعتي تسهيل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبيل با اشاره به اینکه  مساحت این ناحیه صنعتی حدود 30 هکتار است، اذعان داشت: با توجه به اینکه بخش انگوت به تازگی از شهرستان گرمی منفک و به شهرستان تبدیل شده است، با بهره برداری از این ناحیه که تنها شهرک یا ناحیه صنعتی این شهرستان خواهد بود نقش بسزایی در حضور سرمایه گذاران در این منطقه از استان خواهد داشت.

اهلی در ادامه  از اختصاص بیش از 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شرکت به منظور تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: مصرف این هزینه علاوه بر اعتبارات عمرانی و ملی بوده که برای آبادانی شهرک های صنعتی استان تخصیص یافته است.

وي ابراز امیدواري كرد تا با آغاز واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در ناحيه صنعتي انگوت، شاهد شکوفایی روز افزون این منطقه از استان باشیم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد