سرویس: اقتصادی
کد خبر: 88379
|
10:47 - 1399/09/23
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبرداد:

کمک یک میلیارد تومانی گروه‌های جهادی به مددجویان اردبیلی

کمک یک میلیارد تومانی گروه‌های جهادی به مددجویان اردبیلی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یک میلیارد تومان با همکاری گروه‌های جهادی در سال‌جاری، در قالب ساخت و تعمیر مسکن، تامین جهیزیه، توزیع سبدکالا و پک تحصیلی به خانوار تحت حمایت این نهاد خدمات ارائه شده است.

به گزارش سبلان ما ، حسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک یک‌میلیارد تومانی گروه‌های جهادی به مددجویان اردبیلی، اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب خرید و ساخت مسکن، انشعابات آب، برق و گاز، تامین جهیزیه، توزیع سبدکالا و پک تحصیلی به خانوار تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

وی به همکاری ۱۶ گروه جهادی با کمیته امداد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: پنج گروه جهادی «شهید بیگلری، شهید صوابی، شهید حدادیان کلور، شهید کاتب و بسیج سازندگی نمین» بیشترین همیاری را با این نهاد دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه پس از بررسی مسائل مددجویان به خصوص اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق محروم و حاشیه‌نشین، لزوم رسیدگی به امور آنها در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: گروه‌های جهادی با همه توان در این مناطق ساکن شدند تا علاوه بر رفع مشکلات نیازمندان و محرومان، گام‌های موثری را نیز برای خوداتکایی آنها بردارند.

دشتی با بیان اینکه گروه‌های جهادی متشکل از جوانان پرشوری هستند که به صورت انقلابی و جهادی برای رفع محرومیت و ریشه‌کنی فقر از منطقه تلاش می‌کنند، گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی به صورت خودجوش انجام می‌شود تا شادکامی را به مستضعفان جامعه اهدا کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اردبیل آماده هرگونه همکاری با گروه‌های جهادی است، اذعان کرد: در سایه این همکاری‌ها می‌توانیم زمینه اشتغال‌زایی و رونق تولید در مناطق محروم را نیز رقم بزنیم.

دشتی با بیان اینکه با همیاری بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و گروه‌های جهادی استان اردبیل توانسته‌ایم بخش مهمی از نیازهای خانوار تحت حمایت را مرتفع سازیم، افزود: توانمندسازی خانوار تحت حمایت از جمله مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد است که با تعامل و همکاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی و انقلابی گروه‌های جهادی در برودت هوای سرد و گرم کوشیده‌اند تا گرفتاری‌های محرومان جامعه به حداقل برسد، تصریح کرد: امید است با همکاری نیروهای بسیجی و جهادی در بخش توانمندسازی و اشتغال خانوار تحت حمایت نیز شاهد خدمات ارزنده آنها به افراد بی‌بضاعت جامعه باشیم.

 


انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد