سرویس: سیاسی
کد خبر: 88382
|
11:50 - 1399/09/23
نسخه چاپی

نائب رئیس مجلس :

لجبازی دولت در اجرای طرح معیشتی مجلس/ ارز 4200 تومانی باید موجب ارزانی کالای اساسی شود

لجبازی دولت در اجرای طرح معیشتی مجلس/  ارز 4200 تومانی باید موجب ارزانی کالای اساسی شود
نائب رئیس مجلس گفت: دولت باید ارز 4200 تومانی تعیت و تکلیف کند تخصیص این ارز در سفره های مردم دیده شود و کالاهای اساسی ارزان به دست مردم برسد.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، با بیان اینکه دولت در اجرای طرح معیشتی مجلس لجبازی می کند، اظهار داشت: در طرح تصویبی  مجلس که مجموعا  30 هزار میلیارد بار مالی دارد،  در 6 ماه برای 20 میلیون نفر از مردم 120 هزار تومان و برای 40 میلیون نفر ماهانه 60 هزار تومان قرار بود که یارانه معیشتی پرداخت شود.

وی افزود: وقتی دولت از طرح معیشتی خود خبردار شد طرحی هول هولکی ارائه داد که که برای 30 میلیون نفر از مردم 4 ماه 100 هزار تومان کمک هزیه پرداخت کند که بار مالی این طرح 12هزار میلیارد تومان می شود.

نائب رئیس مجلس گفت: طرح معیشتی مجلس لازم اجرا است و در روزنامه رسمی کشور نیز توسط رئیس مجلس ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مجلس با تصویب طرح قیر رایگان 4 هزار میلیارد تومان برای عمران و آبادانی کشور در اختیار سازمان هایی قرار می دهد که در توسعه عمران کشور دخیل هستند و می تواند قدم موثر در پیشرفت امور باشد. 

نیکزاد خاطر نشان کرد: دولت باید ارز 4200 تومانی را تعیین و تکلیف کند، تخصیص این  ارز در سفره های مردم دیده شود و کالاهای اساسی ارزان به دست مردم برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بزرگترین جفا به کشور عدم تغییر و تحول پس اختصاص ارز 4200 است که باید دولت در این مورد دقت نظر کافی را داشته باشد. 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد