سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88399
|
09:57 - 1399/09/24
نسخه چاپی

فرماندار پارس آباد:

تزریق 20میلیارد تومان اعتبار به زیر ساخت های شهرستان پارس اباد/ مسیر چهار بانده سربند به مشگین شهر در ردیف اجرا قرار گرفت+فیلم

تزریق 20میلیارد تومان اعتبار به زیر ساخت های شهرستان پارس اباد/ مسیر چهار بانده سربند به مشگین شهر در ردیف اجرا  قرار گرفت+فیلم
فرماندار پارس آباد در پاسخ به مطالبات مردمی به ویژه نخبگان این شهرستان در خصوص زیرساخت های منطقه گفت: با رایزنی های صئرت گرفته 20میلیارد تومان اعتبار به زیر ساخت های این شهرستان تزریق شد تا جاده های مواصلاتی منطقه ساماندهی شود.

ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، به مطالبات مردمی در خصوص زیرساخت های شهرستان پارس آباد پرداخت و گفت: با توجه به اینکه شهرستان پارس آباد یکی از قطب های کشاورزی کشور است و سالانه بیش از یک و نیم میلیون تن محصولات انحصاری کشاورزی در این منطقه تولید می شود، توجه به زیرساخت ها جهت انتقال این محصولات استراتژیک اساسی و لازم است.

وی از شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان نام برد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان محل مراجعات مردمی چندین شهر نیز است این حساسیت بیشتر شده به طوری در چند روز اخیر شاهد ورود نخبگان شهرستان به ویژه بسیج دانشجویی به این مطالبه به حق و حساس هستیم.

امامی در ادامه سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات زیرساختی شهرستان پرداخت و گفت: فاز اول پروژه 20 کیلومتری پارس آباد به سربند که نیمه راکد مانده بود  اخیرا احیا شده و در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه 8 کیلومتر از این جاده در مرحله آسفالت ریزی قرار دارد گفت: یکی از مهمترین پل های منطقه مزبور نیز در ردیف اجرایی قرار گرفته است.

فرماندار پارس آباد از تزریق 20 میلیارد تومانی اعتبارات به زیر ساخت های شهرستان پارس آباد خبرداد و گفت: با پیمانکار جدید توافقات لازمه حاصل شده و قرا است در سه ماهه دوم 1400 این مسیر مهم در خط ترافیک استان قرار گیرد.

 وی به مسیر چهار بانده سربند به مشگین شهر نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم نیز در این خصوص انجام گرفته  و ردیف بوجه نیز در 1400 برای آن پیش بینی شده است و اکنون در مرحله شناسایی پیمانکار مطمئن جهت اخد قرار داد هستیم  تا در فاز اول 45 کیلومتر از این مسیر در ماه های آتی عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد