سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 88440
|
08:31 - 1399/09/26
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

سیره عملی شهید سلیمانی الگویی برای مسئولان شود/ 9 دی روز بصیرت امت اسلامی است

سیره عملی شهید سلیمانی الگویی برای مسئولان شود/ 9 دی روز بصیرت امت اسلامی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: گرامی‌داشت حماسه 9 دی، تذکری برای همگان است که با بصیرت قدم برداشته و اقدام کنند و مقابل دشمنان خارجی و داخلی که مهم ترین تهدید برای ایران اسلامی است اقدام مناسب را انجام دهند.

به گزارش سبلان ما، حجت‌الاسلام حسن باقری در جلسه ستاد استانی گرامیداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: سیره عملی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید در دانشگاه‌ها تدریس و به الگویی برای همه مردم و به ویژه مدیران و مسئولان کشور تبدیل شود.

وی افزود: گرامی‌داشت حماسه 9 دی، تذکری برای همگان است که با بصیرت نگاه کرده ، قدم برداشته و اقدام کنند و مقابل دشمنان خارجی، داخلی و نفوذ که مهم ترین تهدید برای ایران اسلامی است اقدام مناسب را انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استفاده حداکثری از فضای مجازی در این ایام و مناسبت های ملی و به ویژه 9 دی باید مورد توجه باشد.

در ادامه این جلسه مدیر تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز با اشاره به شرایط کنونی کشور، تقارن سالگرد شهید سلیمانی و اربعین شهادت محسن فخری‌زاده را نشان دهنده وجود دشمن واحد در نام های مختلف دانست و اظهار کرد: دشمن همیشه قصد به بند کشیدن ملت ایران را داشته و هدف از مذاکره با دست‌های آغشته به خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده، ادامه راه استعماری آنهاست و ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه تکرار تجربه تلخ مذاکره با شیطان بزرگ و دولت های استعمارگر را نخواهند داد.

سرهنگ دوم پاسدار اصغر عباس زاده معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز ضمن تأکید بر حضور پر رنگ در فضای مجازی، گرامی‌داشت 9 دی را وظیفه همه اقشار دانست و رمز ماندگاری آن را مردمی بودن مراسمات آن توصیف کرد.

در این جلسه اعضای حاضر بر گرامی‌داشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهادت محسن فخری‌زاده در فضای مجازی و پخش برنامه‌های مختلف در صدا  و سیما، فضاسازی محیطی و برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر تأکید کردند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد