سرویس: سیاسی
کد خبر: 88459
|
19:40 - 1399/09/26
نسخه چاپی

کمیته سیاسی و انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل آغاز به کار کرد

کمیته سیاسی و انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل آغاز به کار کرد
سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی نیروهای انقلاب اسلامی استان گفت: در راستای برنامه ریزی برای ایجاد زمینه های مشارکت بالای مردمی و کمک به آگاهی های عمومی برای انتخاب اصلح، کمیته سیاسی و انتخابات شورای ائتلاف آغاز به کار کرد.

به گزارشسبلان ما ،شهرام محمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران از آغاز به کار کمیته سیاسی و انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل  خبرداد و  با بیان اینکه دایره شورای ائتلاف برای حضور و فعالیت نیروهای علاقمند و انقلابی گسترده است، اظهار داشت: ترکیب شورای استانی، شورای شهرستانها و اعضای کمیته ها و کانونهای تخصصی به گونه ای است که اکثریت نیروهای علاقمند را فرا می گیرد.

وی با اشاره به توصیه های چهارگانه مقام معظم رهبری در جمع اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شورای ائتلاف برنامه ریزی برای تهیه طرح ها و برنامه های ملی و منطقه ای جهت تقویت توان همه جانبه داخلی، دشمن شناسی، اتحاد ملی و خنثی سازی تحریم ها را در دستور کار خود قرار داد تا بتواند ضمن اقدام عملی، برنامه های کاربردی را به نمایندگان و مسوولان ارایه دهد.

محمدی گفت: کارگروه های تخصصی کمیته سیاسی و انتخابات فعالیت تخصصی خود را شروع کرده اند و نحوه ورود به انتخابات و تعیین کاندیداهای موردحمایت تدوین و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد