سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 88547
|
10:05 - 1399/10/02
نسخه چاپی

دبیر برگزار کننده اولین مسابقه یادداشت و دلنوشته شهید سلیمانی؛

استقبال ملی از اولین مسابقه یادداشت و دلنوشته شهید حاج قاسم سلیمانی/تاکنون 115 اثر ارسال شده است

استقبال ملی از اولین مسابقه یادداشت و دلنوشته شهید حاج قاسم سلیمانی/تاکنون 115 اثر ارسال شده است
دبیر برگزار کننده اولین مسابقه یادداشت و دلنوشته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ارسال 115 اثر در این دوره از جشنواره ملی خبر داد.

مهدی همتی در گفتگو با  سبلان ما، اظهار داشت: اولین جشنواره یادداشت و دلنوشته بمناسبت سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با همکاری معاونت مپتای فضای مجازی بسیج سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل، پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، بسیج رسانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان اردبیل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از 20 آذرماه شروع بکار کرده است و تاکنون بیش از 115 اثر از اقصی نقاط کشور برای شرکت در این مسابقه ارسال شده است، افزود: با توجه با اینکه این جشنواره بصورت بومی و استانی برگزار میشد انتظار نمی رفت که این جشنواره بصورت ملی برگزار شود و استقبال بی نظیری از سرتاسر کشور صورت گرفته است.

 دبیر برگزار کننده اولین مسابقه یادداشت و دلنوشته شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شرکت کنندگان آثار خود را در سه بخش شعر، دلنوشته و یادداشت با محوریت و با یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ارسال می کنند که آثار بسیار خوب و بی نظیری به این جشنواره تا به امروز ارسال شده است.

همتی با بیان اینکه بخاطر استقبال خوب شرکت کنندگان در این جشنواره مهلت ارسال آثار از 5 دیماه به 9 دی تمدید شد، ابراز داشت: این جشنواره در سه مرحله داوری می شود، مرحله اول انتشار در کانال خبری سبلان ما، مرحله دوم انتشار در سایت پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما و مرحله نهایی با حضور داوران مجرب، آثار خوب انتخاب و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

وی بیان کرد: بیشترین آثار از سنین زیر 20 سال و استان های تهران، گیلان، شیراز، اراک و اردبیل بوده است و انشاالله به نفرات برتر این آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد