سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88554
|
13:50 - 1399/10/02
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

ضرورت ساماندهی و نظارت محتوایی بر فضای مجازی/عده ای با متشنج کردن فضا قصد سوء استفاده دارند+فیلم

ضرورت ساماندهی و نظارت محتوایی بر فضای مجازی/عده ای با متشنج کردن فضا قصد سوء استفاده دارند+فیلم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: عده ای کثیر از فعالان محترم مجازی بدون هیچ قصد و غرضی فعالیت های ارزنده ای دارندکه باید حمایت شوند ولی افراد مغرض نیز هستند با متشنج کردن فضا سوء استفاده می کنند.

عبدالله بحرالعلومی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت:متاسفانه نابسامانی در فضای مجازی مشهود است و  چون نظارت خاصی در این فضا حاکم نیست شاهد آفت های نیز هستیم و  هرکسی می تواند بدون هیچ مجوزی  فعالیت کند.

وی افزود: عده ای کثیر از فعالان محترم مجازی بدون هیچ قصد و غرضی فعالیت های ارزنده ای دارندکه  باید حمایت شوند ولی افراد مغرض نیز هستند با متشنج کردن فضا سوء استفاده می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی  در اردبیل ضروری است گفت:  برپایی کلاس های آموزشی برای کسانی صرفا بصورت تجربی به این فضا قدم گذاشته و کار رسانه ای می کنند ضروری است و در این زمینه از اساتید بومی و غیربومی استفاده خواهیم کرد. 

وی تصریح : از طرفی که باید نظارت و ساماندهی های لازم برای کسانی که می خواهند فضای مجازی را به تشنج بکشانند باید اعمال شود.

بحرالعلومی تاکید کرد: کشور ما امروز در حوزه اقتصادی تحت تاثیر تحریم های ظالمانه ای قرار گرفته است و از سوی دیگر هجمه های مختلف فرهنگی در ابعاد وسیع به مردم و به ویژه جوانان و نوجوان ما وارد می شود که در این زمینه باید  برنامه ویژه ای داشته باشیم و این وظیفه ذاتی بوده و تعارف بردار نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: از فعالان عرصه مجازی می خواهیم برای ساماندهی و نظارت بر محتوای  فضای مجازی استان راهکار های خود را ارائه داده و یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد