سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 88568
|
10:36 - 1399/10/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه عشایری:

ولایت پذیری بارزترین شاخصه شهید سلیمانی بود/دهه بصیرت بیانگر آگاهی ملت ایران در برابر توطئه دشمنان است

ولایت پذیری بارزترین شاخصه شهید سلیمانی بود/دهه بصیرت بیانگر آگاهی ملت ایران در برابر توطئه دشمنان است
فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت:دهه بصیرت نشان از حماسه آفرینی ملت مقاوم ایران اسلامی در مواجهه با توطئه‌ ها و تهدیدات زیاده خواهی های استکبار است.

به گزارش سبلان ما، سرهنگ حسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار ارس تبار، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه بصیرت و تسلیت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حماسه حضور و نقش‌آفرینی مردم در یوم الله ۹ دی ماه ۱۳۸۸ در مقابل فتنه عمیق و پیچیده معارضان داخلی و خارجی بلاشک یکی از نقاط عطف و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را نماد بصیرت و حضور به موقع مردمی در میدان دفاع از انقلاب تبیین کرده‌اند.

وی با اشاره به تقارن دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با مناسبت های مختلف افزود: شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به دست جلادان جبهه استکبار و صهیونیسم، حماسه تشییع گسترده پیکر شهدای مقاومت و برگزاری مراسم یادبود شهدای مقاومت در شهرهای مختلف و سراسر جهان، حمله موشکی سپاه به عین الاسد و همچنین تقارن اربعین شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده در این دهه همگی نشان از حماسه آفرینی ملت مقاوم در مواجهه با توطئه‌ ها و تهدیدات زیاده خواهی های استکبار است.

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب به عنوان بزرگترین بدرقه جهان نام گرفت، افزود: در آستانه چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت و یادآوری قیام به موقع امت برای حفظ نهضت مقاطع مختلف،از تقارن خدادادی این دهه با ایام فاطمیه از 9 دی تا ۱۹ دی برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

حسین زاده شعار محوری دهه بصیرت و میثاق با ولایت را بصیرت فاطمی،ولایت مداری و مقاومت علوی عنوان کرد و گفت: دهه بصیرت یادآور حضور و نقش آفرینی جوانان مومن و انقلابی در سه نسل مختلف از انقلاب اسلامی است و یادآور نصرت الهی در پی عزم،حضور و بصیرت ملی است.

وی از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه در طول دهه بصیرت در سطح شهرستان اصلاندوز خبر داد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی، عملیات گردان سایبری در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری نشست روشنگری، اعزام اکیپ دامپزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، فضاسازی و آذین بندی محیطی، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار از خانواده های شهدا و جانبازان، برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، یادواره شهدا و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و تبیین سیره حضرت زهرا سلام الله در موضوع روشنگری و دفاع از ولایت تا شهادت از جمله برنامه های تدارک دیده بمناسبت دهه بصیرت،سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و و ایام فاطمیه به شمار می روند.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی، از غربالگری 99 درصدی مردم شهرستان اصلاندوز خبر داد و گفت: در این راستا با مشارکت سپاه ناحیه عشایری و بهداشت و درمان 80 تیم به تعداد 160 نفر بصورت خانه به خانه اقدام به غربالگری ویروس کرونا کردند.

حسین زاده با اشاره به شناسایی تعداد 156 نفر مشکوک به کرونا در این طرح تصریح کرد: انجام مراحل درمان،قرنطینه خانگی و توزیع بسته های معیشتی به افراد شناسایی شده از جمله اقدامات کمیته حمایتی سپاه ناحیه عشایری است.

وی همچنین از توزیع بیش از 10هزار و 362 بسته بهداشتی و 246 بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی و بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) به مردم آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد