سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88573
|
09:42 - 1399/10/10
نسخه چاپی

همرزم شهید سلیمانی:

احترام ویژه مبارزان شعیه و سنی به سردار سلیمانی/حاج قاسم در کنار فراجناحی بودن حساس به خط قرمزهای انقلاب بود

احترام ویژه مبارزان شعیه و سنی به سردار سلیمانی/حاج قاسم در کنار فراجناحی بودن حساس به خط قرمزهای انقلاب بود
منصور حقیقت پور گفت: سردار سلیمانی نسبت به نهضت های شکل گرفته در منطقه بسیار واقف، رئوف و رفاقت خاصی بین آنها شکل داده بود بطوری که مبارزان شیعه و سنی احترام خاصی به او قائل بودند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی در عین قدرتمندی و شجاعت در مقابل دشمن  به خصوص آمریکایی ها در رویاوریی با عامه مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه متواضع بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نسبت به مسائل دنیوی بی اهمیت بود، افزود: حاج قاسم در دی ماه 98 شهید نشد، وی زمانی که  فرماندهی نیروی قدس را بر عهده گرفت، گفت: “ من با غسل شهادت پا به میدان گذاشته ام” و همچنان که به شهید کاظمی ارادتی خاص داشت در سرای باقی نیز با او همراه شد.

همرزم سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم با وجود اینکه همواره به انقلابی بودن تاکید داشت و با شخصیت های و جریان های مختلف نشست و برخاست می کردند اما به شدت به خط قرمز های انقلاب حساس بود و البته نگاه فرا جناحی او باعث محبوبیتش در بین مردم شده بود.

وی تصریح کرد: در حوزه کاری خود بسیار پر کار بودند و از ساعت پنج صبح تا نیمه های شب مشغول به کار می شدند و انرژی خاصی برای رسیدگی به امورات تحت اختیار می گذاشت.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: سردار سلیمانی نسبت به نهضت های شکل گرفته در منطقه بسیار واقف، رئوف و رفاقت خاصی بین آنها شکل داده بود؛ بطوری که شهید ابو مهدی المنهدس اردات خاصی به او قائل بود.

وی افزود: حاج قاسم نه تنها با مبارزان شیعه بلکه با احمد شاه مسعود متفکر اهل سنت نیز ارتباط خاصی داشت و آنها در مواقع دیدار با سردار احترام خاصی به او قائل بودند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد