سرویس: سیاسی
کد خبر: 88574
|
13:27 - 1399/10/03
نسخه چاپی

نائب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

برچیدن طومار استکبار از منطقه اصلی ترین سیلی ما به دشمن/تکیه به توان داخلی سیاست های تحریمی را شکست می دهد

برچیدن طومار استکبار از منطقه اصلی ترین سیلی ما به دشمن/تکیه به توان داخلی سیاست های تحریمی را شکست می دهد
نائب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قدر مسلم باید به سمتی برویم که طومار استکبار از منطقه جمع شود، یعنی اصلی ترین سیلی اسقاط رژیم صهیونیستی است.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: قدر مسلم باید به سمتی برویم که طومار استکبار از منطقه جمع شود؛ یعنی  اصلی ترین سیلی اسقاط رژیم صهونیستی است.

وی افزود: اگر ما تلاش های جهان اسلام و حوزه فلسطین را به سمت فروپاشی رژیم حاکم بر اسرائیل ببریم، قطع به یقین در این مسیر پیروز خواهیم شد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی از دولت های حاکم بی تعهد و درصدد توسعه ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند که این ارتباطت طناب داری برای آنها خواهد بود.

نماینده سابق اردبیل در مجلس اذعان کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا ضربه نهای ما نبود، انتقام گیری ایران از آمریکا استمرار خواهد داشت تا جایی که به مرکز ثقل آمریکایی ها ضربه بزنیم و تعادل آنها به لحاظ سیاسی، امنیتی و نظامی در منطقه به هم بخورد.

وی تصریح کرد: ایران دارای تمدن غنی در تمامی ابعاد است و می توان با تکیه بر توان داخلی پروژه تحریم را با شکست روبه رو کرد؛ البته سیاست نگاه به توان داخلی هیچ منافاتی با انتقال پیشرفت های علمی به کشور را ندارد.

انتهای پیام/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد