سرویس: اقتصادی
کد خبر: 88575
|
17:04 - 1399/10/03
نسخه چاپی

رئیس شعبه بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل خبرداد:

کشف و ضبط انبار روغن احتکار شده به ارزش 900میلیون ریال در اردبیل

کشف و ضبط انبار روغن احتکار شده به ارزش 900میلیون ریال در اردبیل
رئیس شعبه بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل از کشف و ضبط انبار روغن احتکار شده به ارزش 900میلیون ریال در اردبیل خبرداد و گفت: محتکران به مراجع قانونی معرفی شدند.

موسوی رئیس شعبه بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل در گفتگو با  سبلان ما ، علی موسوی رئیس شعبه بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل در گفتگو با  سبلان ما ، از کشف و ضبط انبار روغن احتکار شده به ارزش 900میلیون ریال در اردبیل خبرداد و گفت: محتکران جهت تکمیل پرونده و صدور احکام قضایی به مراجع قانونی معرفی شدند.

موسوی با بیان اینکه تیم بازرسی تعزیرات حکومتی اردبیل پس از دریافت گزارش مردمی در خصوص این انبار به همراه نیروی انتظامی، پلیس امنیتی اقتصادی استان  و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت:  انبار کشف شده حاوی  بسته های روغن جامد و مایع است که پس از  برخورد قانونی با محتکران و سیر مراحل مربوط از جمله صدور احکام، نسبت به توزیغ روغن های کشف شده  اقدام خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی اولویت سازمان تعزیرات حکومتی است از عموم مردم خواست به منظور مبارزه با قاچاق کالا و احتکار و گران فروشی در جامعه در صورت برخورد با موارد مشکوک با شماره  124  و یا سامانه 135 تماس حاصل کنند تا اقدامت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد