سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 88606
|
11:00 - 1399/10/05
نسخه چاپی

رئیس اداره آموزش و پروش اصلاندوز:

شهید سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ تربیت یافته در مکتب ولایت است

شهید سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ تربیت یافته در مکتب ولایت است
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز گفت:ترور شخصیت‌های علمی ;شور را نشان هراس دشمن از از قدرت و عظمت ایران است که ترس دشمنان باعث ترور افرادی همچون شهید سلیمانی که نماد مبارزه با نظام سلطه جهانی شد.

قدرت مهرآوران در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با اشاره به مبارزه سردار سلیمانی با ظلم و سلطه جهانی، اظهار داشت: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود.

وی افزود: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با استکبار زمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

مهرآوران با اشاره به مجاهدت های شهید سلیمانی، خاطر نشان کرد: سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک وی به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. 

وی  ابراز داشت:  سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود که عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز با اشاره ترور شهید فخری زاده بیان کرد: بی شک، این اقدامات ضد انسانی و جاهلانه دشمن، محکوم به شکست است و هیچ خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی که تأمین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی‌کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش ناامیدتر خواهد کرد.

وی ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای ایران را نشان هراس دشمن از قدرت هسته‌ای کشورمان عنوان کرد و افزود: سنت و مشیت الهی بی تردید نشان از آن دارد که خون پاک شهدا، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و ملل مظلوم جهان و محرّک قلوب مؤمنین درجهت اعتلا و سرافرازی همه جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملت های مظلوم خواهد بود.

خبرنگار: حسین زالی

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد