سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 88680
|
08:24 - 1399/10/09
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

برگزاری برنامه های دهه بصیرت در بستر مجازی/ تجمعی میدانی نخواهیم داشت

برگزاری برنامه های دهه بصیرت در بستر مجازی/ تجمعی میدانی نخواهیم داشت
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هیچ گونه تجمعی و ازدحام میدانی در برگزاری مراسمات نخواهیم داشت و از هم استانی های ولایتمدار نیز تقاضا داریم برنامه های خود را با استفاده از فضای رسانه و مجازی برگزارکنند.

حجت الاسلام حسن باقری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: دی ماه امسال مناسبت های ملی مذهبی متعددی وجود دارد و به همین دلیل دهه بصیرت 99 به شعار" بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی" نامگذاری شده است.

وی افزود: برنامه های متنوعی برای این روزها تدارک دیده شده که با توجه به وضعیت کرونایی حاکم در کشور و استان، این مراسمات در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هیچ گونه تجمع و ازدحام میدانی در برگزاری مراسمات نخواهیم داشت و از هم استانی های ولایتمدار نیز تقاضا داریم برنامه های خود را با استفاده از فضای رسانه و مجازی اجرا کنند.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: در این ایام، چهار عنوان ویژه برنامه در مرکز استان بصورت نمادین و با حضور حداقلی، با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار و از رسانه ملی پخش می شود.

انتهای پیام/آ

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد