سرویس: سیاسی
کد خبر: 88689
|
11:19 - 1400/10/08
نسخه چاپی

کارشناس مسائل سیاسی:

حماسه 9 دی مشت محکم مردم بر دهان دشمنان است

حماسه 9 دی مشت محکم مردم بر دهان دشمنان است
کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه های اردبیل گفت: حماسه تاریخی نهم دی ماه سال 88 مشت محکمی از طرف مردم بصیر ایران بر دهان دشمنان بود.

حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با اشاره به فرا رسیدن دهه بصیرت، اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، عده ای با فتنه انگیزی و با ادعای تقلب، به نحوه برگزاری این انتخابات معترض شدند که رهبر انقلاب به آنها توصیه کرد که در این موقع به قانون مراجعه کنند.

وی افزود: با موج سواری دشمنان و تشویق مردم به شورش و آشوب، این افراد به قانون تمکین نکردند و با اغتشاشات خیابانی و خسارت به اموال عمومی، آب در هاون دشمن کوبیدند.

امام جمعه سرعین گفت: در دی ماه 88، وقتی مردم هوشیار متوجه شدند که تقاضای تقلب کنندگان با اغتشاش و آتش زدن به پرچم اباعبدالله (ع) فریب خوردگانی بیش نیستند؛ راهشان را از آشوبگران جدا کردند.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: تا اینکه نهم دی مردم با بصیر میهن اسلامی با راهپیمایی سراسری، حمایت خود را از نظام، ولایت فقیه، رهبری و انتخابات صحیح اعلام کردند که مشت محکمی بر دهان فتنه گران و دشمنان زدند.

استاد دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبری 9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد، تصریح کرد: در این روز تاریخی ملت ایران بصیرت و بیداری خود را به دشمنان نشان دادند که مهر تاییدی بر نظام و انقلاب اسلامی بود.

 

انتهای پیام/آ

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد