سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 88713
|
13:17 - 1399/10/11
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

مدعیان مخالفت با تروریسم سردار سلیمانی را قهرمان خود بدانند/مبارزه با کج فهمی دینی بالاترین مقام شهادت است

مدعیان مخالفت با تروریسم سردار سلیمانی را قهرمان خود بدانند/مبارزه با کج فهمی دینی بالاترین مقام شهادت است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اروپا و آمریکا باید مجسمه سردار سلیمانی را بعنوان قهرمان مبارزه با تروریسم بسازد نه اینکه مبارز را شهید کنند.

آیت الله سید حسن عاملی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با اشاره به نقش موثر شهید سلیمانی در مبارزه به تروریسم، ظهار داشت: در روزهایی که شایعه  فرار بشار اسد از سوریه پخش می شد، سردار سلیمانی اسد را به پخش زنده تلوزیون برد تا روحیه به اردوی مقاومت سوریه بازگردد.

وی افزود: چون پیشروی داعش بصورت زمینی بود روسیه عملا با حملات هوایی نمی توانست کار بجایی ببرد،  در این شرایط حاج قاسم بود با نیروهای زمینی جلوی تکفیری ها ایستاد و منطقه را از وجود آنها پاکسازی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اگر فداکاری های شهید سلیمانی نبود با سقوط سوریه، نوبت به عراق می رسید و نقشه شوم منفجر کردن  و از بین بردن قبور متبرک ائمه اطهار(ع) توسط داعشی ها انجام می گرفت.

 امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ممکن بود با پیشروی های داعش در کشورهای عربی، لشکری عظیم تروریست ها از مرزها وارد ایران میشد و حمام خون در خیابان های کشور به راه می افتاد، ابراز داشت: وهابیت به قدری کینه شیعه کشی در ایران دارد که با عبور از مرزها و محلق شدن داعشی های اندک وطنی به آنها، فاجعه ای عظیمی در کشور رخ می داد.

آیت الله عاملی بیان کرد: با روندی که داعشی ها از سوریه و عراق آغاز کرده بودند، اگر درایت و مدیریت سردار سلیمانی در جبهه مقاومت نبود، در کمترین زمان کشورهای خاورمیانه را بدست می گرفتند و در این صورت با تشکیل یک ارتش قدرمند داعشی، اروپایی ها و آمریکای مدعی نیز در مقابل آنها عاجز می ماندند.

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا باید مجسمه سردار سلیمانی را بعنوان قهرمان مبارزه با تروریسم بسازد نه اینکه اینکه این مبارز را شهید کند، تاکید کرد: آمریکا اگر واقعا با تروریسم مخالف است باید دست حاج قاسم را می بوسید که در مقابل نیروی رعب انگیز و خون خواری مثل داعش ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: داعش نمود وهابیت است و با حرکت های وحشیانه خود نشان داد که هیچ کاری از آنها بعید نیست و بفکر چه اقداماتی در جهان اسلام هستند.

 امام جمعه اردبیل با بیان اینکه سردار سلیمانی در راه مبارزه با کج فهمی دینی شهید شد، تصریح کرد: در روایات آمده است که مقام همه شهدا یکسان نیست و شهیدی مقام والاتر دارد که در راه مبارزه با کسانی که دچار کج فهمی دینی هستند، شهید شود.

 

انتهای پیام/آ

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد