سرویس: سیاسی
کد خبر: 88723
|
15:05 - 1399/10/12
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان نیر:

حاج قاسم، یکی از بزرگترین استراتژیست های قرن بود/ غرب آسیا، نمایشگاه شکست های آمریکا با فرماندهی حاج قاسم است/ دولتمردان، مرد میدان بودن را از حاج قاسم یاد بگیرند

حاج قاسم، یکی از بزرگترین استراتژیست های قرن بود/ غرب آسیا، نمایشگاه  شکست های آمریکا با فرماندهی حاج قاسم است/ دولتمردان، مرد میدان بودن را از حاج قاسم یاد بگیرند
امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه غرب آسیا، نمایشگاه شکست های آمریکا با فرماندهی حاج قاسم است، خطاب به دولتمردان گفت: دست از فکر مذاکره با دشمن برداشته و با جاری کردن شیوه مدیریتی حاج حاج قاسم مردانه وارد میدان عمل شده و مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر به بیان خصوصیات و ویژگی های بارز سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: اخلاص یکی از مهمترین ویژگی های حاج قاسم بود.

وی خداگرایی، ولایتمدار و ،مردمداری را از دیگر ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام برد و گفت: تمام کارهای حاج قاسم جهت کسب رضای الهی بود.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه، رنگ، گروه و سیاست برای حاج قاسم معنی نداشت، گفت: وی ذوب در ولایت فقیه بود و با الهام از مکتب امام راحل پا در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و تا آخرین قطره خون نیز بر اعتقاد خود ماند.

وی افزود: حاج قاسم علی رغم اینکه به بالاترین جایگاه نظامی رسیده بود اما خود را یک سرباز تلقی می کرد و در سخت ترین میدان ها پیش قدم بود.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین عامل اتحادجبهه های مقاومت علیه استکبار بود، گفت: حاج قاسم در واقع یکی از بزرگترین استراتژیست ها قرن بود به طوریکه در برابر دشمنان اسلام فرماندهی پر رمز و راز  به شمار می آمد و در برابرمظلومان جهان همچون برادر بود و در راه حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و در یک کلام حاج قاسم به تمام معنی مالک اشتر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی در میادین داخلی و خارجی بود.

وی خواستار تولید و انتشار مستندات فراوان از تمام ابعاد زندگی و شخصیتی حاج قاسم شد و گفت: صدا و سیما  در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام رسانه و مطبوعات در این خصوص رسالت سنگینی دارند چراکه همه باید بدانند که حاج قاسم چه کسی بود و برای جهان اسلام چه فداکاری هایی که نکرد.

حجت الاسلام نعمتی خواستار تالیف کتب آموزشی از سیره رفتاری و مدیریتی حاج قاسم در محافل علمی و مذهبی شد و گفت: تا فرصت است باید با بهرمندی از همرزمان و همسنگران حاج قاسم الگو و سیره عملی و رفتاری حاج قاسم گردآوری  و در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار گیرد تا شاهد رویش های نسل جدید با ویژگی های حاج قاسم در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم محصول انقلاب اسلامی بود که توانست هیمنه استکبار به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی را در جهان بشکند، گفت:  غرب آسیا در واقع نمایشگاه  شکست های آمریکا با فرماندهی حاج قاسم بود.

وی با بیان اینکه در سایه ایثار و تلاش های شبانه روزی حاج قاسم و رزمندگان جبهه مقاومت است که امروز استکبار جهانی درمانده تر از همیشه است، گفت: شایسته است مسئولان کشور از تاکتیک نخ نمای جنگ روانی دشمن نترسند و با تکیه بر حاج قاسم های دوران تحت رهبری ولی امر مسلمین  پیش بروند.

امام جمعه شهرستان نیر گفت: دولتمردان شایسته است جهت قدردانی از تلاش های سردار شهید حاج قاسم به جای تفکر در راستای مذاکره با دشمنان اسلام، به فکر حل مشکلات مردم باشند تا با اتحاد و همدلی بیشتر ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان ،کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت همه جانبه قرار دهند.

وی خواستار الگوسازی شیوه مدیریتی حاج قاسم در رده های مختلف مدیریتی کشور شد و گفت: با توجه به اینکه 80درصد مشکلات فعلی کشور ناشی از سوء مدیریت است، مسئولان کشور شایسته است با الگوبرداری از توان مدیریتی حاج قاسم ، نحوه مدیریت مدیران را اصلاح و با کار جهادی و روحیه انقلابی وارد میدان عمل شوند.

حجت الاسلام نعمتی به شیوه های مختلف تقابل استکبار با نظام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کشف حجاب، تحریم، تهدید، ترور  و تهاجم فرهنگی از جمله راه های مقابله استکبار با نظام اسلامی در کشور است از این رو  لازم است صدا و سیما در کنار شورای عالی انقلاب فرهنگی  و سایر متولیان فرهنگی کشور در راه حفظ حجاب و تحکیم خانواده بیش از گذشته گام بردارند.

امام جمعه شهرستان نیر به سالروز شهادت شیخ باقرالنمر  عالم برجسته شیعه به دست حاکمان ال سعود اشاره کرد و گفت: این ظلم  بی حد و بی آبرویی بزرگ، همچون ننگی بزرگ تا ابد برای آل سعود خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در شهرستان نیر به خصوص مشکلات مردم  شهرستان و همچنین طرح غربالگری شهید سلیمانی در جهت مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی که با مشارکت بسیج و نهادهای انقلابی برگزار شد نقش چشمگیری در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد