سرویس: سیاسی
کد خبر: 88736
|
13:01 - 1399/10/13
نسخه چاپی

سردار غلام عسگر کریمیان:

شهید سلیمانی موسس بسیج جهانی اسلام بود

شهید سلیمانی موسس بسیج جهانی اسلام بود
رزمنده هشت سال دفاع مقدس و دبیر کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل گفت: سردار سلیمانی با اتحاد و انسجام بخشی به ملتها با زبانها و رنگ های متفاوت بسیج جهانی اسلام را که آرزوی دیرینه رهبر کبیر انقلاب بود را تاسیس کرد.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلام عسگر کریمیان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداست اولین سالگرد سردار سلیمانی در حسینه ثار الله اردبیل اظهار داشت: ضروری است که مکتب شهید سلیمانی توسط اساتید و دانشگاهیان بازخوانی و شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه خود محوری در مکتب شهید سلیمانی جایی ندارند، افزود: شهید سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و پرورش یافته فرهنگ عاشورایی و علوی بود که نقشه راه و حرکت اش  را قرآن و اهل بیت و در مسیر ولایت قدم می گذاشت.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهید سلیمانی پیروز میدان جهاد اکبر و اصغر بود، گفت: حاج قاسم از روستای کوچکی در استان کرمان به پا خاست و مقابل استکبار جهانی که خود کدخدای دنیا می داند ایستاد و در اینجا در می یابیم که عزت دست خداوند متعال است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی الگویی برای مردمداری بود که در حفظ و حراست از جان و مال مردم در جنگ نرم، سخت و در بلایای طبیعی از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.

سردار کریمیان ابراز داشت: شهید سلیمانی در کنار فرمانده مقتدری که دکترین می نویسد و در صحنه عمل میدان دار است، جریان شناس و سیاستمدار تمام عیاری بود که در تمامی عرصه های فرهنگی اجتماعی صاحب نظر بود و در مقابل آسیب های اجتماعی و اقتصادی احساس تکلیف می کرد.

وی در پایان گفت: سردار سلیمانی با اتحاد و انسجام بخشی به ملتها با زبانها و رنگ های متفاوت بسیج جهانی اسلام را که آرزوی دیرینه رهبر کبیر انقلاب بود را تاسیس کرد. 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد