سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 88752
|
13:39 - 1399/10/14
نسخه چاپی

مداح نامدار کشوری در گفتگو با سبلان ما مطرح کرد؛

ولایتمداری بزرگترین مدال حاج قاسم بود/سردار دلها بودن حاصل استکبار ستیزی شهید سلیمانی است

ولایتمداری بزرگترین مدال حاج قاسم بود/سردار دلها بودن حاصل استکبار ستیزی شهید سلیمانی است
عاملی گفت: بزرگترین مدال حاج قاسم ولایتمداری و تابع رهبری بودن حاج قاسم بود که همیشه سعی داشت در مسیر ولایت حرکت کند.

سید محمد عاملی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، ضمن تسلیت سالگرد شهادت جانگداز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: زبان از بیان تمام ابعاد شخصیت والا و آسمانی مکتب حاج قاسم الکن است.

وی با اشاره به لقب سردار دلهای شهید سلیمانی، افزود: شجاعت و مدیریت حاج قاسم در بحث استکبار ستیزی و حضور در صحنه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مواقع بحرانی کشور و جبهه مقاومت، شخصیتی محبوبی از وی ایجاد کرد.

مداح نامدار اردبیلی گفت: بزرگترین مدال حاج قاسم ولایتمداری و تابع رهبری بودن وی بود که همیشه سعی داشت کارهایش را در چهار چوب و مسیر ولایت انجام دهد.

عاملی با اشاره به اخلاص و ساده زیستی سردار سلیمانی، ابراز داشت: چند باری که در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری برای مداحی حضور یافتم،  در آن زمان واقعا از نزدیک افتادگی و تواضع شخصی را مشاده کردم که بعدها متوجه شدم آن شخص کسی جز سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نبود.

 

 

وی بیان کرد: اخلاص در عمل، شخصیت و صفات حاج قاسم بود که سیل خروشان و عظیم ملت ایران را در تشییع پیکر این شهید بزگوار به خیابان ها کشاند و در عزایش به سوگ نشستند.

مداح نامدار اردبیلی با اشاره به اینکه امت اسلامی خواستار انتقام سخت از جنایتکاران هستند، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در زمان و مکان مشخص قطعا انتقام سخت خون پاک شهید سلیمانی را خواهیم گرفت.

 

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد