سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 88754
|
14:39 - 1399/10/14
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

طرح شهید سلیمانی روشی موثر در کنترل کرونا /کادر درمان جانانه وارد کارزار شدند

طرح شهید سلیمانی روشی موثر در کنترل کرونا /کادر درمان جانانه وارد کارزار شدند
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: طرح شهید سلیمانی ایده بسیار موثر و تحسین‌برانگیزی در بحث کنترل ویروس کرونا بوده و مانع از گسترش بیشتر این ویروس شده است.

به گزارش سبلان ما ، صدیف بدری ظهر امروز با حضور در مسجد محله احمدیه واقع در محدوده میدان آزادگان اردبیل با همراهی فرماندار اردبیل، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه اردبیل، ضمن پیگیری تعهدات دستگاه های اجرایی در بازدید قبلی از این محله، در جریان آخرین وضعیت غربالگری بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در محدوده این محله و شهرستان قرار گرفت.

وی در این دیدار حضور بسیج و عموم مردم در کاهش مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: کادر بهداشت و درمان نیز در این کارزار جانانه ورود پیدا کرده و خطر را به جان خریدند و به لطف خدا با این تدابیر موج سوم شیوع ویروس کرونا هم در استان تا حدود قابل قبولی کنترل شد.

نماینده اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شهید سلیمانی ایده بسیار موثر و تحسین‌برانگیزی در بحث کنترل ویروس کرونا بوده و مانع از گسترش بیشتر این ویروس در سطح استان و شهرستان اردبیل شده است، لذا قدردان زحمات مجموعه سپاه استان و مجموعه علوم پزشکی در راستای اجرای مطلوب این طرح هستیم.

در ادامه این نشست و پس از ارائه گزارش کاری از اقدامات انجام گرفته از سوی پایگاه بسیج محله احمدیه در قالب طرح شهید سلیمانی در این محله، فرمانده سپاه ناحیه اردبیل به تشریح این اقدامات پرداخت.

 ۹۰ درصد مردم شهرستان اردبیل غربالگری شدند

سرهنگ  پاسدار دهقانی نیا با اذعان به اینکه بیش از ۹۰ درصد از مردم شهرستان اردبیل در این طرح غربالگری شدند، افزود: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا از اول اسفند سال ۹۸ تاکنون تعامل و همکاری فوق‌العاده ای مابین سپاه استان و مجموعه علوم پزشکی انجام گرفت و حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در شهرستان اردبیل تحت پوشش طرح شهید سردار سلیمانی قرار گرفت.

در جریان این دیدار همچنین مواردی نظیر ضروت رفع معضل پارک خودروهای سنگین در محدوده محله احمدیه، ضرورت عدم ارائه مجوز پروانه تجاری و صنعتی در داخل محدوده محله، ضرورت اصلاح ورودی و خروجی محله به میدان آزادگان، تاسیس مدارس ابتدایی و راهنمایی در محله و ضرورت اجرای دوربرگردان اصولی از خیابان صیاد شیرازی جهت سهولت در دسترسی به محله احمدیه از جمله مهم‌ترین مطالبات اهالی عنوان شد.

 

انتهای پیام/آ