سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88762
|
17:58 - 1399/10/14
نسخه چاپی

مدافع حرم اردبیلی:

حاج قاسم، استکبارستیزی را در جبهه مقاومت بنا نهاد/نفوذ کلام حاج قاسم، استثنایی بود

حاج قاسم، استکبارستیزی را در جبهه مقاومت بنا نهاد/نفوذ کلام حاج قاسم، استثنایی بود
مدافع حرم اردبیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، خط قرمز حاج قاسم بود، گفت:حاج قاسم در واقع استکبارستیزی را در جبهه مقاومت بنا نهاد و مدیریت کرد.

حجت الاسلام عبدالله رضایی رزمنده و جانباز مدافع حرم اردبیلیدر گفتگو با  سبلان ما ، به تبیین ویژگی ها و شاخصه های سربازان ولایت پرداخت و گفت: اخلاص، تواضع و فروتنی در کنار ولایت پذیری و عمل به اوامر ولی فقیه از جمله خصوصیات بارز سربازان ولایت است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نه تنها سرباز ولایت بود، بلکه در ولایت ذوب شده بود و تنها راه رستگاری را عمل به دین مبین اسلام و پیروی از رهنمود های ولی فقیه زمان می دید.

این مدافع حرم اردبیلی به آرامش و توکل حاج قاسم اشاره کرد و گفت: سردار شهید در دیدارهایی که با مدافعان حرم داشت: همگان را به توکل بر خداوند متعال دعوت می کرد و می گفت: توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) سبب آرامش انسان در کوران حوادث می شود.

وی در ادامه سخنان خود به خاطرات یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این همرزم شهید، به سفر حاج قاسم سلیمانی به روسیه و حضور در کرملین اشاره کرده و می گفت: حاج قاسم از دیرکرد پوتین رئیس جمهور روسیه در این دیدار بهترین استفاده را کرد و نماز خواند و بعد از راز و نیاز با خداوند رو به ما گفت: این یکی از بهترین نمازهایم بود چراکه در مکانی نماز را اقامه کردم که سالها پیش  فرستاده امام خمینی(ره) پیام تاریخی امام راحل را به گورباچف ابلاغ کرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه حاج قاسم هر جا حاضر می شد نور الهی از وی ساطع می شد، گفت: نفوذ کلام حاج قاسم استثنایی بود چراکه همه می دانستند وی مرد میدان و عمل است و هر آنچه می گوید انجام می دهد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم ،انقلابی عاقل بود، گفت: حاج قاسم با اینکه به بالاترین درجات نظامی دست یافته بود اما همانند یک سرباز رفتار می کرد و اهل تشریفات نبود.

این مدافع حرم اردبیلی با بیان اینکه سبک زندگی حاج قاسم برگرفته از سبک زندگی اسلامی بود، گفت: حاج قاسم به تمام معنی ساده زیست بود و تعلقی به زندگی دنیوی نداشت.

حجت الاسلام رضایی به در پایان سخنان خود به تشییع بی نظیر  و با شکوه حاج قاسم در کشورهای منطقه و ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع و تدفین فرمانده جبهه مقاومت حتی فراتر از مرزهای کشور، بزرگ ترین ضربه به استکبار جهانی بود، چراکه حضور میلیونی مردم نشان دهنده قدردانی مستضعفین جهان از ایثار و  و فداکاری سرباز ولایت بود.

وی با بیان اینکه در تشییع حاج قاسم همه اقشار حضور داشتند، گفت: حتی آنهایی که اعتقاد به انقلاب اسلامی نیز نداشتند در این تشییع حاضر بودند و اعلام می کردند؛ امنیت خود را مدیون تدبیر،  و عمل به موقع حاج قاسم  و سایر مدافعان حرم هستند.

این مدافع حرم اردبیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، خط قرمز حاج قاسم بود، گفت: امروز شاهد هستیم که شاگردان مکتب حاج قاسم با امانتداری کامل، تمام عملیات های انجام گرفته در جبهه مقاومت از عراق و یمن گرفته تا فلسطین را با نام و یاد حاج قاسم آغاز می کنند.

وی در پایان سخنان خود به مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: حاج قاسم استکبارستیزی را در جبهه مقاومت بنا نهاد و رهبری کرد و امروز نیز رزمندگان جبهه مقاومت با الگوپذیری از فرمانده خود ،راه وی را ادامه می دهند.

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد