سرویس: مذهبی
کد خبر: 88773
|
11:01 - 1399/10/15
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

آیت الله مصباح یزدی مقابل سارقان عقاید مردم ایستادگی کرد

آیت الله مصباح یزدی مقابل سارقان عقاید مردم ایستادگی کرد
امام جمعه سرعین گفت: زمانی که دزدان اعتقادات و عقاید مردم در مراکز علمی مانند حوزه ها و دانشگاه ها فعالیت می کردند، آیت الله مصابح یزدی مثل کوه در مقابل آنها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود اصغری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهار داشت: رحلت آیت الله مصباح یزدی، علامه بزرگوار، دانشمند و فیلسوف کم نظیر عالم اسلام که یار دیرین مقام معظم رهبری نیز بودند را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

وی با بیان اینکه حرف زدن در مورد آیت الله دشوار است، افزود: بنده خاطرات زیادی از حضرت استاد مصباح یزدی دارم که به زمان قبل از انقلاب بر می گردد.

امام جمعه سرعین گفت: درست زمانی که دزدان اعتقادات و عقاید مردم در مراکز علمی مانند حوزه ها و دانشگاه ها فعالیت می کردند، آیت الله مصابح یزدی با تاسیس موسسه “در راه حق” مثل کوه در مقابل این جریانات انحرافی ایستاد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین بیان کرد: از آن موسسه جزوه ها و کتاب هایی جهت مقابله و جواب گویی به یاوه گویان دزدان سرگردنه اعتقادت مردم منتشر میشد که ما نیز بعنوان طلبه جوان هر جزوه ای که چاپ میشد مطالعه و آن را بین مردم پخش می کردیم.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه در فضای مسموم آن زمان این جزوات  کارکرد مناسبی داشتند که طلبه ها و روحانیون جوان با استفاده از آن بعنوان منبع در داخل و حتی خارج از کشور اصول اعتقادات صحیح را به مردم ارائه می کردند، افزود: میراث گرانبهایی از این استاد و علامه بزرگوار به یادگار مانده که لازم است حوزه ها و مراکز علمی از آن استفاده کافی را ببرند.

وی تصریح کرد: موضع گیری های صریح و به موقع آیت الله مصباح در برابر فتنه گران و جریانات انحرافی دهه های گذشته، از اقدامات مهم این عالم مجاهد در دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده است.
 

انتهای پیام/آ
 



 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد