کد خبر: 88774
|
10:07 - 1399/10/15
نسخه چاپی

حجت الاسلام رضا غلامی:

ساماندهی 5 هزار امامان محله شهر و روستا برای کنترل بیماری کرونا/مشارکت مردم ایران در کمک های مادی و معنوی بی نظیر است

ساماندهی 5 هزار امامان محله شهر و روستا برای کنترل بیماری کرونا/مشارکت مردم ایران در کمک های مادی و معنوی بی نظیر است
مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در شبکه 5 هزاری بیشترین مشارکت در کمک های مالی و معنوی توسط مردم انجام گرفت بطوری که تنها از یک مسجد 7 میلیارد تومان در عرض دوماه جذب شد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام رضا غلامی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اردبیل اظهار داشت: از 13 آبان تا تا 13 دیماه برای کمک به پیشگیری بیماری کرونا شبکه امامان شهر و روستا با ساماندهی 5 هزار نفری با محوریت مسجد و محله شروع به کار کرد. 

وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در طول مدت انجام شد  شناسایی شبکه های نیازمندان و افرادی است که می توانند به در راستای توزیع خرید و جذب کمک های مردمی پیش قدم باشند.

 مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در شبکه  5 هزاری بیشترین مشارکت در کمک های مالی و معنوی توسط مردم انجام گرفت بطوری که تنها از یک مسجد 7 میلیارد تومان در عرض دوماه جذب شد.

وی تصریح کرد: در طول شیوع ویروس کرونا پرستاران و جامعه پزشکی بیشترین زحمات را متحمل شدند که برای روحیه بخشی و تقدیر از آنها با مشاکت شبکه 5 هزار نفری مراسم گرامیداشت برگزار شد. 

حجت الاسلام غلامی ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز برای کمک به اقشار اسیب پذیر جامعه در طول شیوع ویروس کرونا 30 میلیارد تومان کمک های معیشتی توسطه شبکه های امامان محله توزیع کرد.

وی اضافه کرد: مهمترین محورهای عملی در طول دوماه در نظر گرفته شده  ختم دعا و توسل ، آموزش و پیشگیری ،تهیه جهیزیه و اقلام بهداشتی و خوراکی و همچنین ایجاد مشاغل خانگی از محورهای مهم شبکه 5 هزار نفری امامان جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد