کد خبر: 88787
|
12:01 - 1399/10/16
نسخه چاپی

حجت‌الاسلام جعفرزاده:

ورود جدی سازمان تبلیغات به واکاوی آسیب های اجتماعی/ کنشگران فرهنگی و فعالان مجازی در امور تبلیغی فعال می شوند

ورود جدی سازمان تبلیغات به واکاوی آسیب های اجتماعی/  کنشگران فرهنگی و فعالان مجازی در امور تبلیغی فعال می شوند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در یکسال گذشته با تغییر رویکرد در برنامه های تبلیغی سازمان، هیات های اندیشه ورزی با حضور نخبگان دانشگاهی به واکاوی مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی مشغول هستند.

 حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده  در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت:  سازمان تبلیغات وظیقه مستقیم تبلیغ دینی ایران را بر عهده دارد و در عرصه بین الملل هم به اشاعه دین مبین اسلام با 

وی افزود: در یکسال گذشته با تغییر رویکرد در برنامه های تبلیغی سازمان، هیات های اندیشه ورزی با حضور نخبگان دانشگاهی درگیر واکاوی مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستند و در هیمن راستا از موازی کاری ها جلوگیری می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به  هماهنگی ها به عمل آمده  همایش علمی فرهنگی قره باغ با همکاری همه دستگاه اجرا شد  که می تواند نقطه آغازین برای همکاری در برنامه های باشد.

وی تصریح کرد: برای هدفگذاری روی موسسات،سمن ها ، فعالان مجازی ،روحانیون و مداحان برنامه ریزی مدونی انجام شده تا در مسیر تبلیغ دین مبین اسلام قدم بگذارند.

 حجت‌الاسلام  جعفرزاده ابراز داشت: فضای مجازی در عصر کنونی و بالاخص با شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرار گرفته است و در راستای بهره گیری از این فضا در یکسال گذشته  749 گروه و کانال برای تبلغات دینی با بیش از 350 هزار نفر مخاطب پا عرصه گذاشته ایم.

این مسئول با بیان اینکه آسیب های اجتماعی مختص مناطق محروم نیست و در قشر مرفه جامعه نیز وجود دارد اظهار داشت: نزدیک به 3 هزار طلبه ،1200 هیات مذهبی و 1500 مداح ساماندهی شده اند و در رابطه با آسیب های اجتماعی برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد