سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88816
|
11:18 - 1399/10/18
نسخه چاپی

مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل خبرداد:

آزاد سازی 60 زندانی جرائم غیر عمد مالی در اردبیل/ توزیع 200بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان نیازمند

آزاد سازی 60 زندانی جرائم غیر عمد مالی در اردبیل/ توزیع 200بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان نیازمند
مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل از آزادسازی 60 زندانی جرایم غیر عمد مالی به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسن سلیمانی در استان اردبیل خبرداد و گفت: 200بسته معیشتی نیز بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شد.

رضا ندایی مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، از برگزاری ایین آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد مالی در سراسر استان اردبیل خبرداد و گفت: این کار حسنه با مشارکت کمک های خیرین، مردم نوع دوست، ستاد دیه استان اردبیل و بسیج حقوقدانان به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 154 زندانی جرایم غیر عمد در استان اردبیل آزاد سازی خواهند شد گفت: در این مرحله زندانی با کمک های خیرین آزادسازی شدند و مابقی زندانیان جرایم غیر عمد مالی نیز در 5 الی 19 اسفندماه به مناسبت های مختلف از جمله ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، میلاد حضرت علی(ع) و شهادت امام موسی کاظم(ع) طی مراسمی آزاد سازی خواهند شد.

مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل در ادامه سخنان خود به شرایط اقتصادی ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: بسیج حقوق دانان علاوه بر کمک در آزادسازی زندانیتن جرایم غیر عمد با کمک های انسان دوستانه نهادها، خیرین و مردم نیکار استان اردبیل بسته های معیشتی و کمک های مومنانه را در مناسبت های مختلف بین خانواده های زندانیان کم برخوردار  و نیازمند توزیع کرده است تا خانواده های این هموطنان در مشکلاتی که گریبان گیر آنها شده است و در این شرایط خاص که بی سرپرست مانده اند، امیدآفرینی شود.

وی تصریح کرد: همزمان با آزادسازی زندانی جرایم غیر عمد در استان اردبیل تعداد 200 بسته معیشتی نیز بین خانواده های زندانی نیازمند توزیع شد.

ندایی از برگزاری اردوهای جهادی در زندان های استان اردبیل خبرداد و گفت: در کنار رسیدگی به وضعیت زندانیان جرایم غیر عمد بسیج حقوق دانان استان اردبیل باری سایر زندانیان نیز برنامه های فرهنگی و بازپروری برنامه ریزی کرده تا در کنار تلاش برای کاهش مدت محدودیت زندانیان جرایم غیر عمد، آنها را براری بازگشت به جامعه آماده کند.

وی در پایان سخنان خود از عموم مردم نیکوکار و نوع دوست خواست تا با کمک های مالی خود، زمینه های آزادسازی آن دسته از هموطنانمان را که بر اثر اتفاق با سهل انگاری دچار جرایم غیر عمد مالی شده اند و انسان های مومن، آبرومند و پاکدست هستند را فراهم کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد