سرویس: سیاسی
کد خبر: 88891
|
15:53 - 1399/10/22
نسخه چاپی

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

اقدامات دولت در حمایت از کارگران خجالت آور است / وزیر کار پاسخ قانع کننده ندهد به مجلس می کشانیم

اقدامات دولت در حمایت از کارگران خجالت آور است / وزیر کار پاسخ قانع کننده ندهد به مجلس می کشانیم
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات دولت در خصوص حمایت از کارگران خجات آور است و به هیچ عنوان قابل قبول مجلس نیست.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با بیان اینکه اقدامات دولت در خصوص حمایت از قشر مظلوم کارگران اقناعی نیست، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در این خصوص در حال بررسی و ارائه پیشنهادات لازم برای بهبود وضعیت این قشر زحمت کش جامعه است.

وی افزود: وضعیت موجود معیشتی به هیچ وجه قابل قبول نیست و کارگران ما روز به روز مظلوم تر می شوند و اگر این روند ادامه دار باشد و اقدام اساسی انجام نشود،  قطعا آسیب های جدی به این قشر از وارد می شود.

نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین گفت: در بحث کرونا و تعطیلی مشاغل شاهد بودیم که کارکنان برخی ادارات و وزارتخانه ها با دورکاری و بسته های حمایتی، کارمندان خود را تشویق کردند، ولی در این میان قشر زحمتکش و مظلوم کارگری باز هم فراموش شدند و اقدامی مناسبی برای آنها صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه برخی مسئولین باید از وضعیت پیش آمده بخاطر سو مدیریتشان خجالت بکشند، ابراز داشت: چرخه تولید و ساخت و سازهای صورت گرفته در کشور بدست کارگران انجام می شود ولی همیشه بهره اصلی را افراد دیگر می برند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص حق ضایع شده کارگران، از وزیر کار و رفاه اجتماعی سوال کردیم و اگر جواب قانع کننده ای دریافت نشود مجبور می شویم او را به صحن مجلس بکشانیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد