سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 88903
|
09:20 - 1399/10/23
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان اصلاندوز:

طرح شهید سلیمانی نقطه عطفی در مدیریت کرونا/اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارد

طرح شهید سلیمانی نقطه عطفی در مدیریت کرونا/اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارد
فرماندار اصلاندوز گفت: قرار گرفتن شهرستان در وضعیت آبی کرونایی نتیجه اجرای طرح شهید سلیمانی است.

 سید عباس مینایی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره وضعیت کرونایی اصلاندوزو همچنین کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا در شهرستان با اجرایی طرح شهید سلیمانی، اظهار داشت: ستاد کرونای شهرستان پیگیر دو موضوع مهم می باشد که یکی از موضوعات اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی بود.

وی افزود: این طرح با پیگیری هایی که انجام شد در شهرستان اصلاندوز به طور موفق و کامل عمل کرده است که نتیجه بسیار خوبی که این طرح و همچنین راهکار های ستاد کرونا شهرستان بر جای گذاشت، تغییر وضعیت کرونایی شهرستان از نارنجی به آبی بود که وضعیت آبی نیز رو به سفید است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهرستان با اشاره به مدیریت هوشمند کوید ۱۹ در شهرستان، تصریح کرد: دومین موضوعی که ستاد کرونای شهرستان پیگیر بود مدیریت هوشمند و کار ساز این ویروس بود که با ترکیب و ادغام با طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور در کل شهرستان ساری و جاری شد‌.

وی ادامه داد: نتایج اجرایی شدن موثر این طرح تلاش بسیجیان دلاور و همچنین کارکنان شبکه بهداشت و درمان بود که این عزیزان همچون هشت سال دفاع مقدس پا به میدان گذاشته و با در دست گرفتن جان خود تمام کارهایی که مربوط به غربالگری، بیماری یابی  باشد انجام می دهند.

مینایی با اشاره تعداد بستری های کرونایی شهرستان اصلاندوز خاطر نشان کرد: به شکر خداوند با توجه به خدمات معیشتی و  درمانی که انجام گرفت، اکنون از شهرستان اصلاندوز فقط ۱ بیمار در بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد بستری است که حال عمومی فرد بستری نیز رو به بهبودی است.

وی افزود:طرح شهید سلیمانی یک نقطه عطف و تحولی بود که به نام مقدس و مبارک وی مزین شده بود که اصلی ترین دلیل نتیجه تمام کارهای انجام شده است.

فرماندار شهرستان اصلاندوز با اشاره به عادی انگاری و عادی سازی کرونا توسط شهروندان، گفت: اصلی ترین نگرانی ما این است که می تواند آفت تمام این طرح های بزرگدر آینده شود، عادی سازی و عادی نگاری شرایط است که وضعیت کنونیبه معنای این نیست که کرونا در شهرستان به طور کامل رشته کن شده است.

وی تصریح کرد: به طور یقین در شهرستان کرونا موجود است و تا آمدن  درمان قطعی ادامه خواهد داشت اما باید نکات اصلی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را همگانی و ۱۰۰ درصدی پیش ببریم  و  دست به دست هم دهیم تا به وضعیت کنونی بدتر نشود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد