سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88992
|
08:32 - 1399/10/29
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

تهیه روزانه غذای گرم برای نیازمندان اردبیلی/آشپزخانه نیکوکاری دائمی بصورت رایگان پخت می کند

تهیه روزانه غذای گرم برای نیازمندان اردبیلی/آشپزخانه نیکوکاری دائمی بصورت رایگان پخت می کند
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل: آشپزخانه دائمی مرکز نیکوکاری مهر پرور اردبیل بصورت روزانه غذای گرم نیازمندان را پخت می کند.

حسین دشتی در حاشیه افتتاح اولین آشپزخانه دائمی نیکوکاری اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهار داشت: متولیان این آشپزخانه در سال‌های گذشته به صورت مناسبتی اقدام به پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان می‌کردند که با افتتاح این آشپزخانه هر روز برای جامعه هدف خود یک وعده غذای گرم تدارک خواهند دید.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی و مخصوصاً ایام شیوع ویروس کرونا خیرین بیش از پیش به کمک نیازمندان آمدند، افزود: مرکز نیکوکاری مهرپرور در کنار فعالیت‌های اجتماعی با این اقدام نوعی فرهنگ سازی نیز انجام دادند تا به دستورات ائمه معصومین (ع) که معتقد بودند نباید در همسایگی مؤمنین کسی گرسنه بماند عمل شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با دعوت از خیرین برای حمایت از این مجموعه که با نظارت دقیق کمیته امداد و سایر ارگان‌ها فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ادارات، نهادها، ارگان‌ها و کارخانجات می‌توانند غذای گرم مورد نیاز خود را با نرخ مناسب از این آشپزخانه تهیه کنند تا از محل درآمد فروش آزاد بتوان به سایر نیازمندان غذای رایگان توزیع کرد.

دشتی از اشتغالزایی برای پنج نفر از نیازمندان در این آشپزخانه دائمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از نقاط قابل توجه در این آشپزخانه عدم پرداخت حقوق کارکنان از محل درآمد آشپزخانه است که مدیرعامل مرکز نیکوکاری از محل درآمد خود از تقاط دیگر اقدام به پرداخت حقوق کارکنان مرکز نیکوکاری می‌کند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد