سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89002
|
10:28 - 1399/10/29
نسخه چاپی

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) انجام گرفت:

توزیع 3400 پرس غذای گرم و 600 بسته معیشتی در استان اردبیل+فیلم

توزیع 3400 پرس غذای گرم و 600 بسته معیشتی در استان اردبیل+فیلم
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)3400 پرس غذای گرم و 600 بسته معیشتی در سراسر استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش سبلان ما ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) موسسات فرهنگی و مذهبی در سراسر استان اردبیل با کمک های خیرین و مردم نوع دوست بسته های کمک معیشتی تهیه و بین خانواده های کم برخوردار توزیع کردند.

توزیع 180 بسته کمک معیشتی در محله نیار اردبیل

 پيمان اديب از خيران مركزنيكوكاري امام حسين(ع) محله نيار در گفتگو با سبلان ما از توزيع 180 سبدكالا توسط این مركزنيكوكاري در محله نيار خبرداد و گفت: به مناسبت ايام فاطميه و شهادت حضرت زهرا(س) 180 سبدكالا به ارزش 30 ميليون تومان توسط خيران مركزنيكوكاري امام حسين(ع) محله نيار تهيه و در بين مددجويان تحت حمايت كميته امداد و ساير اقشار آسيب‌پذير توزيع شد.

توزیع گوشت یک راس گوساله و دو راس گوسفند در شهرستان نیر

ه همت خیرین و اعضاء هیئت محبان فاطمه زهرا (س)مسجد جنت سرای نیر یک راس گوساله و دو راس گوسفند با هزینه ای بالغ بر مبلغ 300/000/000 ریال در کشتارگاه نیر ذبح و بعداز بسته بندی بین خانواده های نیازمند توزیع شد. 

توزيع 1000 بسته آش توسط مركزنيكوكاري حضرت رقيه(س) اردبيل

نائب رئيس مركزنيكوكاري حضرت رقيه(س) نیز گفت: به مناسبت ايام فاطميه و شهادت حضرت زهرا(س) 1000 بسته آش به ارزش 6 ميليون و 500 هزار تومان توسط خيران مركزنيكوكاري حضرت رقيه(س) اردبيل تهيه و در بين مددجويان تحت حمايت كميته امداد و ساير اقشار آسيب‌پذير توزيع شد.

یکی از خیرین شهرستان خلخال نیز از توزیع بسته های کمک معیشتی نیز بین خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا در این منطقه خبرداد و گفت:تعداد ۱۰۰ بسته سبد کالا به ارزش هر سبد کالا ۳۰۰هزارتومان  به همراه ۴ دستگاه بخاری با همکاری سپاه ناحیه مقاومت شهرستان خلخال و کمیته امداد امام خمینی اداره خلخال بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم و۱۰۰بسته سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان گرمی

 تحت حمایت کمیته امدادگرمی با همکاری حوزه علمیه  شهرستان گرمی بمناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام

تعداد ۲۰۰۰هزار پرس غذای گرم در شهرستان پارس آباد

موسسه فرهنگے هنری یاس کبود  نیز در شهرستان پارس اباد تعداد ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین مددجویان کمیته امداد پارس اباد توریع کرد.

توزیع  ۳۲۰ سبد حمایتی با مشارکت سپاه ناحیه عشایر در اصلاندوز

‏رزمایش کمک مومنانه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تعداد ۳۲۰ سبد حمایتی با مشارکت سپاه ناحیه عشایر و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرشتان اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش سبلان ما، کمک های مومنانه در راستای  حمایت از اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا از ابتدای شیوع این ویروس منحوس با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه داد.

در این رزمایشسپاه و بسیج با همکاری نهادها و ارگان های انقلابی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی اقدام به شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا و همچنین اقشار کم برخوردار ی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند کرده و کمک های مردمی و خیرین نیکوکار را در قالب بسته های حمایتی و معیشتی به دست آنها می رسانند.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد