سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89016
|
10:04 - 1399/10/30
نسخه چاپی

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبيل خبر داد:

بازفعال سازی 23 واحد صنعتي راكد در شهرك های صنعتي اردبیل

بازفعال سازی 23 واحد صنعتي راكد در شهرك های صنعتي اردبیل
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید، از پیگیری ها و برنامه های این شرکت برای تعیین تکلیف و بازفعال سازی قراردادهای راكد و غیرفعال در شهرك های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش سبلان ما، محمد اهلي صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تلاش برای حل مشکلات در حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحدهای صنعتی راکد از مهمترین اهداف اين شركت در سال جهش تولید است.

وی افزود: برنامه‌های حمایتی مختلفي از سرمایه‌گذاران در شهرك هاي صنعتي انجام مي گيرد که این حمایت ها در راستای افزایش تولید و اشتغال واحدهای تولیدی قرار دارد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبيل گفت: با اقدامات انجام شده تلاش شده است تا ميزان سرمايه گذاري ها در سطح استان افزايش يابد تا شاهد كاهش معضلات بیکاری و افزایش تولید در مناطق مختلف استان باشیم.

اهلی از تلاش تمامی مسئولان استانی براي برطرف کردن موانع توليد و رفع مشکلات واحدهاي تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده در سال 98، تعداد 41 واحد صنعتي راكد در شهرك هاي صنعتي استان به چرخه تولید بازگشته اند كه با فعال سازي اين واحدهاي توليدي، برای 609 نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز احیای 40 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در شهرک های استان هدف گذاری شده است تصریح کرد: بر اساس این هدف گذاری، در 9 ماهه اول سال جاری 23 واحد راکد و غیر فعال در شهرک های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت مشاورین حاضر در كلينيك كسب و كار استان و با عارضه یابی از واحدهای تولیدی، این هدف گذاری محقق شود.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبيل ابراز امیدواری کرد تا با تسهیل شرایط سرمایه گذاری، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت و افزایش میزان اشتغال در سطح استان باشیم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد