کد خبر: 89047
|
16:45 - 1399/11/03
نسخه چاپی

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل :

ثبت نام بیش از 9 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن/ 500 واحد درحال ساخت است

ثبت نام بیش از 9 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن/ 500 واحد درحال ساخت است
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از ثبت نام ۹ هزار و ۲۴۶ نفر در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش سبلان ما ،  اکبر بهنام جو ظه امروز  در جلسه شورای مسکن استان که با محوریت بررسی روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان برگزار شد، اظهار داشت: در این راستا لازم است نقشه های آماده سازی و اجرای زیرساخت هایی چون آب، فاضلاب، برق و گاز تهیه و دستگاههای خدماتی نیز اقدامات خود را آغاز کنند.

وی بیان کرد: لازم است اداره راه و شهرسازی نسبت به تامین زمین ،برای ثبت نام کننده های واجد شرایط مرحله دوم نیز اقدام کند.

استاندار اردبیل توجه به نزدیکی محل کار برای برخی متقاضیان مسکن ملی از کارکنان شهرک صنعتی ناحیه دو را مورد تاکید قرار داد و افزود: در صورت امکان زمین مناسب در نزدیکی این شهرک برای کارکنان متقاضی و واجد شرایط این طرح انتخاب شود تا در رفت و آمدها نیز صرفه جویی و از حوادث جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه خواستار استخراج کارکنان حائز شرایط دستگاههای اجرایی برای تامین مسکن این قشر شد و گفت: بعد از استخراج این تعداد افراد حائز شرایط برای تامین زمین مورد نیاز ان تصمیم گیری می شود.

فرزاد قلندری افزود: در این خصوص برخی اقشار از جمله قهرمانان ورزشی، اهالی رسانه و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نیز افراد واجد شرایطی دارند که جلسه ای در این راستا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه به ثبت نام ۹ هزار و ۲۴۶ نفر در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و از تایید نهایی و واریز وجه ۲ هزار و ۵۵۲ نفر خبر داد.

محبوب حیدری افزود: در حال حاضر اولویت تامین زمین برای این افراد بوده و عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد نیز آغازشده است.

وی بیان کرد: برای احداث هزار و ۵۰۰ واحد شش الی هفت شرکت انتخاب شده اند که زمین مورد نیاز هم تامین شده است.

وی از ثبت نام سه هزار و ۳۷۷ نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و از تایید و واریز وجه ۲۷۲ نفر در این مرحله خبر داد.

حیدری افزود: ۵۰۰ واحد هم در حوزه بنیاد مسکن و شامل شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بوده و در شهرستان های مختلف استان در حال ساخت است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد