سرویس: ورزشی
کد خبر: 89055
|
09:17 - 1399/11/03
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

پتانسیل بالای اردبیل در رشته پرورش اندام/آماده میزبانی از مسابقات هستیم

پتانسیل بالای اردبیل در رشته پرورش اندام/آماده میزبانی از مسابقات هستیم
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل پتانسیل بالایی در پرورش اندام و پاورلیفتینگ دارد.

به گزارش سبلان ما، سجاد انوشیروانی در دیدار با  رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در رابطه با وضعیت رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که اردبیل در بحث پرورش اندام و توقعات این جامعه ورزشی دارد و همچنین بخاطر پتانسیل موجود در استان و جایگاه های ملی انتظار حمایت بیشتری از فدراسیون نسبت به گذشته داریم.

وی افزود: با توجه به تعامل خوبی که بین فدراسیون و هیات استان اردبیل صورت گرفته، امیدوارم بتوانیم از این فضا به بهترین نحو برای قهرمانان ارزنده استان استفاده کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای استان اردبیل دارد، گفت: ما هم در اداره کل با تمام توان تلاش می کنیم همکاری های لازم را داشته باشیم تا اتفاق های خوبی در رشته پرورش اندام و پاورلیفتینگ اردبیل بیافتد.

انوشیروانی با تاکید بر پتانسیل بالای استان اردبیل در رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ، تصریح کرد: بدنسازی و پاورلیفتینگ رشته های پر طرفداری هستند که بعد از رفع شرایط موجود کرونایی، قطعاً فضایی را جهت همکاری های لازم برای میزبانی رشته ای که منطقه ما بطلبد و پتانسیل خوبی برای قهرمان پروری در آن را داشته باشد، ایجاد خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد