سرویس: استانی
کد خبر: 89067
|
08:24 - 1399/11/04
نسخه چاپی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

مردم اردبیل هشدارها را جدی بگیرند/وزش باد و کاهش دما در پیش است

مردم اردبیل هشدارها را جدی بگیرند/وزش باد و کاهش دما در پیش است
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: برای هفته جاری وزش باد و کاهش دما پیش بینی شده که لازم است مردم هشدارها را جدی بگیرند.

فرهاد عبدالعلی پور در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهار داشت: بارش برف که ک نعمت الهی است اگر توسط مسئولین و مردم بصورت دقیق بررسی و برخورد نشود تبدیل به بحران می شود.

وی افزود: چند روز پیش از بارش برف اخیر با اطلاع رسانی های مناسب توسط رسانه ها و شبکه های مجازی، مردم در جریان بودند که خوشبختانه مشکل خاصی در این خصوص پیش نیامد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه در این چند روز قطعی گاز وجود نداشت، گفت: گرچه مشکل ذخیره گاز نداریم ولی طبق پیش بینی ها تا روز دوشنبه هفته جاری، دمای هوا به شدت کاهش می یابد که لازم است مردم عزیز در مصرف این انرژی صرفه جویی لازم را داشته باشند تا با مشکل روبرو نشویم.

عبدالعلی پور با اشاره به اینکه هم استانی های عزیز گاها به هشدارها توجه نمی کنند، بیان کرد: متافانه در بارش های اخیر مشکل اصلی ما عدم استفاده مردم از زنجیر چرخ در ترددهای خود بود که باعث ایجاد راه بندان در جاده ها شده بود.

وی با بیان اینکه وزش باد گرمیج از روز دوشنبهدر استان پیش بینی می شود، افزود: در این حالت احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات وجود دارد که از هم استانی های کوهنورد درخواست می شود به نکات ایمنی و هشدارها، توجه ویژه داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل تاکید کرد: کشاورزان و باغداران در این شرایط آب و هوایی به توصیه های کارشناسان توجه کنند تا خسارتی به محصولات آنها وارد نشود.

عبدالعلی پور با اشاره به نحوه بازگشایی جاده های مواصلاتی استان در روزهای برفی، اظهار کرد: اولویت در این شرایط بازگشایی محورهای اصلی ارتباطی و بعد از آن راههای فرعی و روستایی است.

 

انتهای پیام/آ

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد